Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har den og orker å dele noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt den i snart 2 år nå, fra jenta var nyfødt. Er super-fornøyd! Har ikke noe å utsette på den faktisk - den er genialt lett og enkel å manøvrere, superpraktisk og stilig;o) Stor babybag, stor plass under vogna, genial sportsdel (elsker at den bare vippes bakover i stede for at ryggen legges flatt - hun har sovet veldig godt i den vogna). Vi har ikke hatt behov for en annen vogn hele vognperioden:o) Skulle jegvalgt på nytt hadde jeg valgt akkurat samme;o)

Skrevet

Så bra! Det står mellom den og Brio Go travel system.

Har en venninne som synes bugaboo er litt vanskelig å legge sammen. Er du enig i det? Ellers er hun også fornøyd:-)

Har du maxicosi bilsete til også?

Skrevet

Jeg har også Bugaboo til Matilde på 15 mnd, og syns den er helt genial. Enig i alle punktene nevnt ovenfor. Syns absolutt ikke den er vanskelig å legge sammen.

Har ingen erfaringer med Brio Go, men syns Cameleonen er mye tøffere ;-)

Skrevet

Det er jeg helt enig i! Den er mye finere i design:-) Men har hørt mye bra om Brio go også, men færre som har erfaringer å komme med, ettersom den er nyere

Skrevet

Kom til å tenke på isted, ang bugaboo, at det spørs litt hvordan du bor og hvor du har tenkt å bruke den. Hjulene framme er ganske små, og dessuten harde, så det hender når jeg går og kommer til en liten kant, så tror jeg at jeg skal komme meg over, men så blir det bråstopp, hvis du skjønner. Og det er ikke store humpen som skal til. Derfor passer den dårlig til skogsveier og grov grus og sånt. Hvis jeg kunne endra noe på vogna, måtte det være at hjulene framme var en tanke større, og kanskje gummihjul. Jeg har vinterhjulene, men disse svinger ikke.

Ellers er den genial.

Forresten, dersom du ender opp med å kjøpe den, og trenger adapter til maxi cosi, så kan du få kjøpe dem av meg. Kjøpte dem, men har aldri brukt dem - de ligger innpakket i plastiken sin ennå. Fikk bare rett og slett aldri bruk for dem

Skrevet

Jeg syns ikke den er vanskelig å legge sammen, nei. Har Maxi Cosi med adapter og det var GULL for oss i hvertfall:o) Er jo små hjul foran, men så lenge en ikke skal gå turer i skog og mark er det ikke noe problem. Går jo an å kjøpe vinterhjul å ta på også hvis det skulle bli behov for større hjul;o) Jeg har ikke følt behovet for det i grunn, syns den kommer seg greit frem til tross for små hjul - er veldig god demping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...