Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har katt selv og liker katter, men min er innekatt og får kun være på verandaen. MEN nå isted så jeg en katt oppe på verandaen vår. Og vet dere hva den gjorde?!? markerte seg på gassgrillen vår!! Jeg har ikke hatt over trekket på den, så den hoppet opp der man skrur på gassen, og markerte seg på LOKKET!!! Nå har jeg vasket med klor og vasket resten av grillen. Var kun utvendig og heldigvis ikke innvendig den tisset. Nå er jeg så forbanna. Kan ikke folk kastrere disse hankattene sine da? !?! Nå vet jeg ikke hviklen katt dette var, men samboern min hadde væer på tur, og skulle tømme bilen sin. Joda der hoppet en katt inn i bagasjerommet som stod åpent menst han tømte ut. Og jo da der markerte han seg på bagen hans så det stanket noe helt grusomt. Var bare å kaste. grrrrrrrrrr dagens utblåsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå