Gå til innhold

Når burde barna begynne å bruke hodepute? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvem du spør, er litt delte meninger om det for tiden. Før skulle de jo ikke ha pute før de var 2 år. Vi har hatt fra fødselen på våre barn.

Skrevet

Fra fødsel=))

Det har vi brukt til begge våre og de klarer seg ikke uten i dag =))

Skrevet

vi har ikke hodepute til poden, og ser ingen grunn til å begynne med det med det første. han er snart 7,5 mnd.

Skrevet

Jeg bruker ikke pute til guttungen. Han er 3,5 mnd da. Men har hevet den ene siden av sengen!!

Skrevet

Da de ber om det selv? Eller gir uttrykk for at det er noe de vil ha? Vår på 16 mnd har ikke pute. Men han liker også å sovepå magen.

Skrevet

Vi kjøpte da Matilde var 13 mnd, men hun vil ikke bruke den, kaster den bare vekk.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Vi begynte med pute da de kom i åpen kuvøse;) Har brukt det siden, fordi fysioterapeuten på nyf.intensiven anbefalte det.

Skrevet

gutten min blir 2 år neste mnd og han vil fortsatt ikke ha pute. kaster den vekk eller legger seg ved siden av puten, hehe!

Skrevet

Jeg er 32 og bruker enda ikke pute :o)

Skrevet

Fikk høre at en ikke burde bruke det før tidligst ett år. Prøvde det rundt 5 måneder, men sov dårligere da. Så tok den bort igjen og begynte med det igjen, den størrelsen større til juniordyne når han var 15 måneder. Han liker puten sin godt, og kan gjerne kose med den...

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fra fødselen av, så de slipper å bli så flate i bakhodet.

Skrevet

vi begynte med pute når mini var 3 md etter anbefaling fra osteopat. Er ikke sånn vanlig pute men med en fordypning til hodet siden han hadde begynt å bli litt flat i bakhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...