lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei, jeg har en gutt på 3 år ( I dag faktisk ) Å har fått tildelt hjelpestønad for han, Vi fikk ikke noe brev fra nav om at den var invilget, pengene bare dukket opp på konto med "slipp" i posten ett par dager senere om utbetalingen, Det jeg lurer på er egentli om noen av dere har vært borti dette, og om utbetalingen er den samma vær mnd, for jeg får det ikke til å gå opp med satsene eller at d har skulla vært etterskudds betalin... Takker hjertli for svar
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Du får etterbetalt for max 3 mnd før de sendte søknad tror jeg. Sats 1 er vel 1075 kr. Sats 2 er dobbel, alstå 2150 kr. Tror jeg. De øker litt innimellom. Du får nok snart brev om at det er innvilget. Hos oss kom også pengene på konto før jeg fikk slipp om hva det var og før brevet om at det var innvilget hjelpestønad.
marinas skatt Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Gralulerer med dagen til den lille :-) Kanskje dere har fått inn på kto,det beløpet dere er blitt innvilget i første omgang? -Også kommer vedtaks brevet og etterbetaling senere ? Det er samme beløp hver mnd.
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Takker for svar og gratulasjon . D er akkurat d jeg ikke sjønner, d med satsene for jeg fikk mye mer, å det stemmer ikke med noen av satesne verken med etterbetaling eller ikke, kan det være forhøyet hjelpestønad da ? ?? hmm jeg er helt grønn på dette området jeg ass...Trur jeg karnsje skal ta en tlf til nav i morgen men tusen takk for svarene i gjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå