Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg begynte dagen med en stor bolle All Bran flakes med Cultura naturell. Til lunsj spiste jeg en halv ananas og en halv (liten) galia-melon. Eple til mellommåltid. En salat med skinke, krutonger, lettdressing og salatnøtter til middag. Har drukket 2,1 l vann (3x0,7l) og fem store kopper grønn og hvit te. Føler meg ganske mett, og orker ikke mer enn mer te i grunn. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Spiste et halvt grovt rundstykke med ost på jobben til frokost. Spiste salat og en snitzel til lunsj To lefser til mellommåltid To lefser til middag Potetgull nå i kveld... Er mett og litt kvalm... Kunne godt tenkt meg en kopp te
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har spist: Frokost: 4 finn crisp (små knekkebrød) Mellommåltid: 2 finn crisp uten pålegg Lunsj: 5 finn crisp Mellommåltid: 2 finn crisp (uten pålegg) + 25 gram rosiner Middag: Seibiff og wokgrønnsaker Kveldsmat: 2 finn crisp Haha fått dilla på de små knekkebrødene! Drikke: 2,2 liter med vann + 2,5 dl. sjokolademelk
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Glemte frokost.. hadde liten tid.. fy! 2 grillpølser på jobb (jobber i bhage og vi var på grilltur) frukt Nudler og kylling + grønnsaker til middag bær med kesam til kveldsmat Det var kjempegodt!!! Drukket masse vann
Girlygirl83 Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 - 2 skiver med salami og 1 skive med rekesalat - 3 nektariner - 2 pærer - 2 glass melk - en skål med pistasj is til frustrerte fruer
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Fryktelig usunt dere spiser! Få ihvertfall i dere frokost og middag, dropp lefser og is!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Frokost: to grove knekkebrød Lunsj: halvannen skive grovbrød Middag: fisk og krabbeklør (!) Mellommåltid: pinneis Kveldsmat: 2 skiver grovbrød Dessuten masse vann, masse kaffe og litt saft. Spiser ALDRI sunt...men so fucking what? Er nøgd lell..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Frokost 2 grove skiver med tomatsild og leverpostei/agurk, 1 gl H-melk Lunch: 2 grove skiver, sammenlagte, med nøkkelost/paprika, 1 krus te u/sukker (stort!) Middagsmat: 2 poteter, 3 kjøttkaker, 3/4 smørstekt løk, 1 god porsjon erterstuing (av 100 g tørkede erter?) Kveldsmat: 1 porsjon løksuppe, 1/2 skive grovt brød, 1 krus te u/sukker. Ellers: 1 eple (lite), 2 gulrøtter (ganske store), 2 - 2,5 l vann, delvis med kullsyre (arbeid), mest kranvann (hjemme). Brødskivene er hjemmebakte, store og relativt tykke.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Kjempeartig spørsmål... Har spist en halv posrjon Herbalife med sjoko og banan. Et beger yoghurt. 1 glass cola 3 flak potetgull 4 paralgin forte.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 To skiver med skinke til frokost. Et glass melk. Samme til lunch. Pastasalat med kjøtt til middag(2 porsjoner)+ brød til. Et kakestykke. En halv festpakke M. Krem med jordbær og "pikekyss" i(2 små skåler). Og en sånn risbolle med sjokolade. Og så har jeg vel drukket 3-4 liter væske. Mye av det er brus. Det som er uvanlig denne dagen, er kaken og kremen med jordbær. De er vanligvis byttet ut med et par brødskiver. Jeg er ikke på slankekur, sånn for å ha sagt det;) Jeg er helt normalvektig og fornøyd med det. Selv med mye snop og sjokolade.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Kylling kebab og litt brownies (mannen min baka;) ) Drukket cola og vann
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Spiste to knekkebrød til frokost. + en youghurt, lett To knekkebrød til lunsj Salat, mager pølse og litt potetmos til middag 2 brødskiver til kvelds og en kopp kakao. Gått tur idag, men i mårra blir det skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Rutletutt, du hadde jo ikke trengt være anonym i dette innlegget når du allerede før i dag har lagt ut om den ananasen og melonen til lunsj Jeg har spist fire stk ferdig dolly pizza, tre sjokoladebiter, litt potetgull, og ett knekkebrød med pålegg + vann og saft! Bursdag her hos oss i dag. Jo og frokosten var en fersken pluss to skiver grov med leverpostei,agurk og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå