mini and me Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 hei igjen har hørt det jeg og (noel) med tror det er fordi folk/norske tenker på noel som i engelsktalende guttenavn. mine foreldre valgte å ta vekk prikkene for å fornorske det litt. Min tante het det med ´. gjør som du vil. jeg har aldri vært plaget av noel som gutte navn. heller fått utrolig mye skryt for mitt navn. noel er jo slik det skal skrives mener nå jeg men noelle er veldig fint det og:-))) uansett et kjempe fint navn du har der.. viser det seg at det er en jente inni magen er mitt ønske tommine noel eller othilie noel men tror ikke samboer er med på fornavnene hi hi. men noel blir det 100%, vår sønn arvet min mann sitt navn alexander og blir det jente da så blir hun noel.. hi hi
onehitwonder - Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 hei igjen. Vi har nå hatt et lite familieråd her, sambo og jeg, og heller nok mer mot Noel nå, da får den meningen jeg ville ha frem enda mer betydning pluss at jeg synes d er super fint. Får du jente så blir det et par navnsøstre da;) Vi hadde Othilie på toppen av lista lenge vi og som var etter min andre oldemor, og som også er et flott gammelt navn. Når det gjelder navn og enighet, ga jeg seriøst uttrykk for at jeg var keen på andre heelt horrible navn slik at når tiden var inne pustet sambo lettet ut over at jeg foreslo et såpass "normalt" navn som Matilda og Noel(le) Men enig med deg, er nok mange som tenker britisk og oasis når man ser Noel på trykk. Takk igjen for svar og ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå