Gå til innhold

Flere som overspiser? Holder på å bli GAL!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser hele tiden føler jeg. Spiste burger til middag i kveld, stappa i meg en potetgullpose og et par glass brus. Jeg er nå så sinnssykt lysten på sjokolade at jeg holder på å gå på veggen!!

Hva faen er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke ha et normalt forhold til mat? Hvorfor skal jeg trøkke innpå all den dritten?!

Prøvde å kaste opp, men får ikke til..

Føler meg vanvittig ekkel, feit og mindreverdig.

Hater meg selv og kroppen min.

Og det er så vanskelig å få hjelp til dette, har vært i systemet i mange år, men ingen som tar tak i den biten her. Ingenting hjelper.

Noen som overspiser eller har overspist, eller som sliter med spiseforstyrrelser og vet hvordan man kan komme ut av denne dritten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Du har et psykisk problem, men det er du vel klar over. Du må ikke finne på å kaste opp maten. Det kan fort være veien til et enda større problem enn du har nå. Du prøver nok å fylle et tomrom inni deg med mat. Det kan virke ekstremt vanskelig å komme seg ut av en slik livsførsel, men det er mulig.

Vet ikke så mye om behandlingstilbud der du bor. Men det finnes klinikker som behandler spiseforstyrrelser, mas på fastlegen din. Bra du er inni systemet! Da har du innrømt problemet sannsynligvis. Du må få behandlingsapperatet til å ta deg på alvor.Og du må ta deg selv på alvor. Det koster svette og tårer å komme seg ut av spiseforstyrrelser, men det er det vel verdt. Prøv og prøv og prøv igjen er mitt råd.

Kunne sagt mye mer, men vet for lite om deg og ditt problem. Alle situasjoner er ulike, husk det også på din vei.

Jeg har selv slitt med bulimi i mange år, men er nå frisk( vært frisk i 10 år), trodde ikke jeg skulle klare det, men det gjorde jeg, Vet ikke helt hvordan, jeg hadde på et vis gitt opp og hadde ikke noe verdig liv. Søkte aldri hjelp selv. Men nå er jeg 100% frisk.

Lykke til, varme tanker til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...