Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er en mark ved leggetid - helt oppspilt. Bruker lang tid på å roe ham ned og få ham i søvn for tiden. Sovne selv har vi aldri klart - pupp eller byssing må til.

Det er blitt så vanskelig å sovne på dagen også - vil slett ikke sovne i vogna lenger. Så han blir sikkert overtrøtt med kun et par korte lurer på dagen. Evt en lang.

Og så har han begynt med å være lysvåken midt på natta, gjerne akkurat i det jeg holder på å sovne, sånn i 23-00 - tida. Blid og leken, helt til han blir trøtt og sur og ikke klarer å sovne igjen, og da blir det hyl og grin.

Godt han er en storsjarmør og verdens beste ellers ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg lov å joine innlegget ditt eller???? :-)

Dette kunne jeg ha skrevet selv. Bare at lille snuppa her våkner etter ca 1 time soving og er lys våken leeenge...

Har bedret seg noe ang dagsoving og jeg øver og øver og øver og øver på at hun skal sovne selv....

Ellers er hun også såååå utrolig blid og fornøyd!!!...

Er veldig sliten av dette og nå er mannen min og meg ganske uenige om vi skal ta henne opp igjen eller la henne være i sengen..hva gjør dere ang dette når hun våkner??

Skrevet

haha, min er like gammel og på akkurat samme måten for tiden!

han er trøtt men kaver noe villt i seng, snur seg rundt, drar i sengehimmelen, i sengekanten alt han får tak i ! og er suuuuuperblid når vi kommer inn- bare ler når vi legger han tilrette. tar ofte 1 time før han sovner.

men da sover han da.....heldigvis.

men han har jo våkna i 21-22 tiden. tar han aldri opp. snakker ikke engang, det er jo natta for han. går bare inn og gir sutten hvis han griner.-lar han ligge hvis han bare er våken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...