4skatter Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vi skal ha en veldig tradisjonell inngangsmusikk, send meg PM så kan jeg prøve å sende deg den...
Hildemor fra vest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Vi skal ha denne http://www.rmf-musikk.no/musikk/Canon.mp3 som innmarsj og denne http://www.rmf-musikk.no/musikk/TrumpetTune.mp3 som utmarsj ;-)
4skatter Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Tror faktisk det er den samme utmarsjen. Canon er jo også nydelig!
*Rutletutt* Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Vi hadde trumpet volutary av clark - Trumpet tune i D av Canon til utgangmarsj - Var veldig fornøyd med valgene:o)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Vi skal ha det veldig tradisonelt;) sønnen min på 4 fikk bestemme inngangsmarsjen hehe.. og det ble: Inn:wagner,R. Brudekoret fra "Lohengrin". Ut: Nordraak,purpose/Mendehlsson midtsommersnattsdrøm
Hildemor fra vest Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Utmarsjen du hadde Rutletutt er ikke Pachelbell canon in D - Den du har lagt ut her heter Trumpet tune-Purcell;-)
ipeggy Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Innmarsjen blir sannsynligvis Brudemarsj fra Valsøyfjord, som jeg ikke finner noen bra lydfil av. Utmarsj: Bruremarsj av Jan Magne Førde: Her er det jo Brazz Brothers som spiller da, men har hørt et fantastisk orgelarrangement av den, som jeg forelsket meg helt i.
*bubbs* Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Hehe.. Vi har også Wagner og Mendehlsson. Det hører liksom til bryllup!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Bubbs; Goood smak du har Bubbs;) Ja syns de er kjempe fine,kommer til å tute når e går opp kirkegulvet:S
Hildemor fra vest Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Fant lydfil av den her jeg hvis noen er interessert. http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/musikk/valsoyfjord.htm Nydelig og tradisjonell den;-)
4skatter Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal ha veldig tradisjonelt bryllup, skal føle meg som en prinsesse til Wagner og Mendelsson....
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Så god smak du har 3diamanter;)
4skatter Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Hehe, var visst ikke alene om det! Men har alltid drømt om tradisjonelt bryllup og føle meg som Prinsesse for en dag haha....
Mjølkekua Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 Vi skal ha tradisjonelle Wagner som inngangsmusikk, og så skal vi ha denne som utgangsmarsj. Er et kor som skal synge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå