Gå til innhold

utslitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få ut litt her nå.. jeg er alene med guttn min på snart 1 år. nå har han fått det for seg å ikke sove på natta, har pågått snar en uke nå. vet ikke om det er tenner eller hva det er, men vil ikke sove. så her er det bæring å amming å byssing hele natten nesten. har vel sovet 2 timer inatt. skal legge meg tidlig ikveld hvis han sover for å si det sånn. og i tillegg driver bf å baler frem og tilbake. jeg er klar og sliten, og det toppa seg liksom med dette med bf nå. vet ikke hva jeg kan gjøre.. må bare få ut litt her ettersom jeg egentlig ikke har noen andre å få det ut til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Stakkars deg. Vet hvordan du har det. Her slet vi med søvnen et halvt år.Men nå har hun sover fint i ca 3 uker.Hun er 20 mnd.

Var så sliten at jeg gråt til tider.

Har dessverre ingen gode råd,men vil gi deg en liten trøsteklem.

Skrevet

Off, som jeg føler med deg. Jeg hadde en sønn med kolikk nesten hele døgnet i tre mnd, men heldigvis var jeg ikke alene, for det hadde jeg aldri klart. Er det ingen du kan be om hjelp? Det er virkelig ikke bra å gå uten tilstrekkelig søvn i lange tider.

Jeg ville også bedt barnefar vente hvis det er noe han vil diskutere. Sett barnet først, så deg og så barnefar. Han er voksen og kan passe seg selv så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...