*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Sang med bare fløyte til Sang med bare orgel til Sang med begge over... Sangene er sannsynligvis Blott en dag Bre dine vide vinger muligens Å leva det er å elska
happy*mamma Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Ville hatt begge deler til `blott en dag´ og bare fløyte til `bre dine vide vinger`....veldig fine sanger begge to !! Lykke til
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Takk... trenger det... en stund siden jeg har sunget, men dette er en onkel av pappa, som jeg har kjent godt.. og datteren hans ville så gjerne at jeg skulle synge... så da får jeg gjøre så godt jeg kan...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Til "Blott en dag" ville jeg valg bare orgel jeg....Sangen er så nydelig at det bør liksom være enkelst mulig. Ellers er det veldig fine sanger!!
Plotten og gullgutta =) Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg ville valgt Blott en dag, og sunget med orgel, eller uten noe!! Lykke til uansett hva valget blir =)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Ville nok gjort sangene uten fløyte. Det kan bli litt mye. Bare med orgel er enkelt og finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå