Gå til innhold

Hvor mange % jobber du som har 2 barn? Mange i 100%?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Er det mange som ser på de som jobber under50% som "late" (når en han unger)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to, 3 1/2 og 11 1/2, jobber 100%

Jobbet 80% 2 år etter permisjonen med andremann.

Skrevet

Nå er jeg sykemeldt da, men jeg har 3 barn og jobber egentlig 100%. Har tenkt å jobbe 100% med 4 barn også.

Om folk har økonomi og lyst til å jobbe 50% er det helt opp til dem, jeg bryr meg ikke :-)

Skrevet

80% I turnus

Skrevet

Svar spm 2 : Jeg vil absolutt ikke kalle noen som gjør det for å være lat (eller, kommer an på om de ER lat). Heller et spørsmål om prioritering og valg.

Vi valgte at jeg hadde en fridag i uka i to år men minste var liten. Vi gikk ut i null økonomisk og turte ikke lengre satse på at alt skal gå knirkefritt.

Nå prioriterer vi ungene så får huslige sysler komme når vi har tid og overskudd. Sånn ca.

Skrevet

Jeg har to barn på 4,5 år og 2,5 år.

Har jobbet 100% dette året, men har bestemt meg for å gå ned til 80% til høsten (er lærer)

Skrevet

Jeg har to barn, en på 4 og en på snart 2 år og jeg jobber 100%.

Enig med Alva, har man råd og lyst, så hvorfor ikke.

Skrevet

Vi har begge 100% stilling.

Det går bra. Jeg kommer litt seinere på jobb om morraen, men får jobbet det inn den dagen jeg har seinvakt.

Jeg ser absolutt ikke på de som jobber 50% som late.

Skrevet

Jeg har 2 barn på 1,5 og 3,5 og jobber 100%. Har gjort det siden minstemann var 10 mnd. Det er IKKE å anbefale, men pga huskjøp i fjor trenger vi pengene nå, og dessuten har jeg ikke et yrke hvor man jobber redusert. Jeg håper egentlig å finne meg en annen jobb i 80 % etterhvert, det hadde hjulpet mye!

Skrevet

Har jobber 50% fram til nå, skal begynne 100% neste uke...Usikker på hvordan det blir til høsten...Har to barn:)

Skrevet

2 barn, 4 og 6 år, jobber 70 %.

Det er haugen på nok for meg!! Ønsker i utg pk ikke å jobbe 100 % mens de ennå er små(evt når muligens nestemann kommer....)

Skrevet

Jeg har to barn, 2 og 3,5 år. Jobber 100% +++ januar-mars, og 80% resten av året.

Hvor mye eller lite folk jobber er opp til dem. Har du råd og lyst, så hvorfor ikke?

Skrevet

Har barn på 4,5 og 1,5 år.

Jobber 100%.

Er travle dager. Hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg redusert stillingen min, ja :o)

Skrevet

Har 50% stilling, men jobber over 100%, de fleste måneder... Absolutt ikke å anbefale, jeg gjør det fordi vi trenger pengene. Hadde jeg hatt mulighet, hadde det optimale vært ei 80% stilling.

Skrevet

Jeg jobber 100% og har tre barn :) hektisk ja, men stortrives med det. Ser ikke på folk som jobber mindre som late... alt er smak og behag :)

Skrevet

alenemor til to, yngste 13 mnd og ingen avlastning, jobber 100%. Ser ikke på andre som late, har de råd og lyst får de ta sine egne valg, reagerer bare når de sutrer over hvor slitsomt det er med to voksne og ett barn når den ene kun jobber halvtid.. er nok feil person å klage til noen ganger ;-)

Skrevet

Vi har to barn (3 år og 8 mnd + 19 mnd) og eg jobbar 0% utanfor heimen. Men eg vil påpeike at eg jobbar 24/7 (som dei fleste foreldre), og at jobben min er veldig krevande.

Viss nokon kallar meg lat fordi eg "ikkje er i jobb" blir eg vanvittig provosert.

Vi velger å leve trangt på ei løn no mens ungane er små, så kan eg heller begynne å jobbe når begge er begynt i bhg/på skule. Det er snakk om økonomi og prioritering, ikkje latskap.

Skrevet

Har to barn, 6 og 3,5 år...jobber 60%! Helt topp!!

Skrevet

Har 2unger. En på 21mnd og en på 4mnd....

Er hjemme med de, og synes virkelig jeg jobber 100% ;-)

Skrevet

Eller jeg kunne jo bare signert Ranveig R ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...