*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg og søstra mi vil spleise på noe. Maks 6000,- til sammen Fint om noen kan hjelpe oss med forslag....
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Problemet er at hun har alt. Kunne ha innredet 3 hus ;-) Vinskap, hva er det? Vi synes hun drikker vel mye vin, så vi prøver å unngå ting som kan få det til å eksalere ;-) Kanskje en flott weekned en plass eller en annen opplevelse for henne med eller uten mann.
<3mamma3> Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Opphold på Arne Brimi sitt matopplevelses hotell på Lom, en virkelig suksess til min fars 60 års dag ihvertfall...
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Gavekort på spahotell/reise/klær Gull-ring/smykke/øredobber Gavekort på frisør/masasje/fotpleie
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Arne Brimi høres bra ut ;-)
<3mamma3> Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 http://www.brimiland.no/index.php/matkurs3 Lykke til
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2009 Da har jeg vært å sett på Brimiland.....tror vi lander på det. Sikkert midt i blinken ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå