Gå til innhold

Var ikke dette billig for dette huset?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det synes jeg det var:-) Så ut som et kupp for min del... Ganske stor tomt også...

Løp å kjøp:-)

Skrevet

Ja hadde jeg bare kunne gjort det så! :o)

Men syns det var så veldig billig.. Kanskje feil pris? =P

Skrevet

Jo. det var en OK pris. Men, husprisene i Skien er generelt sett ikke så avskrekkende heller.

Jeg er utflytter fra Skien til Bergen, og det er ikke alltid like gøy å sammenligne priser her og der. Myyye rimeligere for oss å etablere seg på boligmarkedet i Skien. Dette tatt i betraktning at vi får jobber med samme lønn i Skien som i Bergen, noe vi mest sannsynlig får.

Skrevet

Kan være fordi den ligger rett ved en trafikert vei og jernbane.

Skrevet

Veeel... Jeg må si at jeg ble skeptisk med en gang. Hvis noe er for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. Det første jeg tenker når jeg ser dette er: Hva er galt med dette huset, siden prisantydningen er så lav?? Etter å ha sett på bildene ser jo standarden og tomten bra ut, så det må være noe annet?

Jeg er ikke kjent i området, men etter å ha studert kartbildet som ligger i annonsen er mitt beste tips dette: Jeg tror den lave prisen er satt pga. støy. Huset ligger rett ved en gate som heter Gunnar Knudsens gate, og slik det ser ut på kartet så er dette en vei som potensielt sett er sterkt trafikkert. (?) I tillegg ser jeg en stor bygning rett på andre siden av denne veien, hvor det går en toglinje forbi også. Toglinjen i seg selv vil bety ganske mye støy også vil jeg tro, og jeg lurer på om den store bygningen kan være en togstasjon?? Dette medfører også mye trafikk og støy i nærheten kanskje...?

Jeg er som sagt ikke kjent i området i det hele tatt, så dette er kun spekulasjoner fra min side. Jeg ville uansett ha studert dette nærmere før jeg lot meg begeistre over prisen. Noe MÅ være galt her...

Hilsen en mistenksom

Skrevet

Ja man må være skeptisk!

Jeg skal ikke se på huset selv, men kikket bare på sidene da foreldrene mine skal selge et hus her.

Jeg så vel mest på prisen og bildene. Omgivelsene kan selvfølgelig være grunnen til den lave prisen. For den er lav, derfor jeg begynte å lure.

For på samme side så er det et annet hus. Men det må pusses opp. Det lå til 1,3...

Så ja, noe er det nok sikkert!

HI

Skrevet

Dette er jo bare prisantydningen. Husets verdi er det noen er villig til å gi for det..

Skrevet

Ser ut som det trenger en utvendig renovering etterhvert. Må sikkert bytte taket snart..., hvem vet hvilken tilstand muren er utvendig. Hvilken isolering er det? vinduene?

Ellers virket det jo som et veldig greit hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...