Mammatrollet - februar baby. Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvor mye betalte dere i alt, for kjolen og skredderen? Ikke helt inn i dollar osv. Men den kjolen jeg vil ha står det 108,57 og hva må jeg betale ca da?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hei. Er det med eller uten shipping ? Dollaren er på 6,36 i dag så det blir ca 693,- om det er inkl frakt da. Ellers må du trykke på den linken for å beregne frakten og da velger du Norge og så søker så kommer frakten opp.
*LilleTroll + spira Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Hva med fortolling av varen etter ankomst til Norge? Lurer nemlig på dette selv... Hvor lang leveringstid har dere som har bestilt kjole derfra opplevd? Sååå masse fint der
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Tror det kommer veldig ann på hva selger du velger e altså. E betalte ingen toll eller porto for min kjole. Tok akkurat 14dager fra e bestilte til e fikk den:) Var helt nyyyydelig, mye finere enn på bildet=)) Så e var ihvertfall veldig heldig. Og det beste av heile greia er at e bare betalte 780kroner for den=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå