Gå til innhold

Hva er fint med å være stemor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke stemor, men min datter har verdens fineste stemor. Håper de opplever gjensidig kjærlighet (min datter er ihvertfall veldig glad i henne og det tror jeg stemoren er i min datter også) og mye morsomt samvær. Det er viktig for meg at de respekterer hverandre og er snille med hverandre.

Skrevet

Jeg er ikke stemor lenger, men var det i ca 4 år. I dag sitter jeg igjen med MANGE fine minner. Savner henne og savner å tilbringe tid sammen med henne. Hun bodde hos oss 50/50, så ble mange hverdager også ikke bare helger. Hun er halvsøsteren til jenta mi på 2,5 år. Jeg ser de har masse glede i hverandre.

Jeg og eksen samarbeider ganske bra nå, så om 1 år så flytter vi tilbake til Oslo. Da kunne jeg tenkt meg å sett mere til datteren til eksen. Vet at hun vil, for hun har spurt flere ganger:)

Jeg kom inn i livet hennes da hun var 1, 5 år, så hun var så liten. Nydelig jente:)

Skrevet

Muligheten til å være en tydelig og viktig voksenperson i barns liv, muligheten til å leke, se sin kjæreste være far, masse!

Skrevet

Gi og få kjærlighet fra verdens vakreste barn.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Dytt

Skrevet

Rett og slett mye det samme som er fint med å være mor. Det å få følge et barn i oppveksten og på vei til å bli voksen (stesønnen min er 14). Å få dele barnets gleder og sorger, å få være en trygghet (og en utfordring) for barnet. Å få være med å gi barnet røtter og vinger og se at det utvikler seg. Og helt ærlig - det er innimellom litt fint å kunne sende barnet til mor og slappe av litt mer enn når barnet er her ;-)

Skrevet

Å få lov til å være ubetinget glad i et barn er stort. Og ekstra stas er det når man elskes igjen. Selv om man vet at mamma og pappa kommer først, så har barn ofte store hjerter med plass til mange!

Det er mye fint med å være stemor, mange flere fine ting enn negative ting, iallfall for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...