Gå til innhold

gjøre hår og sminke selv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer nå sterkt og ordne dette selv er jo faktisk 3000kr og spare da. men hvordan i all verden skal jeg klare og få satt opp håret selv ? slik at det holder ? skal ikke sett opp alt håret bare litt slik at halvparten blir løst med krøller i.

sminken tror jeg at jeg skal klare da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du absolut ikke skal gå til en profesjonell å sette opp håret ville jeg ihvertfall ha fått en venninne(forloveren ) til å gjøre det. Det er jo kjempe deilig å slappe av og bli dullet med. Synes jeg ser det for meg hvis jeg skulle stått på badet hjemme før vielsen. Svetting og banning om hverandre hehe

Skrevet

Jeg gjordet det selv på bryllupsdagen og skal gjøre det igjen på bryllupsfesten, ikke no pes det.

Men nå satte jeg det opp bare.

Hadde det vært krøller og greier jeg ville hatt så hadde jeg nok ikke gjort det selv.

Skrevet

Sminke er en ting, men hår ville jeg aldri gjort selv:) Hvis du vil ha krøller og ikke har det i utgangspunktet er det ganske vanskelig å lage det så det holder en hel dag. Hvis du skal ha det så enkelt som du sier så koster det jo ikke så mye heller, et tips er å ikke nevne til frisøren at det er du som er bruden, det koster endel mer for brudeoppsett enn vanlig oppsett:)

Skrevet

Uff nei så kjedelig å sitte hos frisøren på bryllupsdagen uten at frisøren vet at det er du som er bruden. Hadde aldri jeg klart. Får da virkelig håpe de varter meg opp der.Sjampis og lunsj hører med. Skal jo ta på brudekjolen og i salongen;-)

Skrevet

Veldig enig i det:) Men hvis alternativet er å gjøre det selv på badet hjemme og i tillegg få et dårlig resultat tror jeg jeg hadde valgt å ikke si noe om at jeg var brud gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...