Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Fikk idag innvilget overgangsstønad og stønad til barnetilsyn- JIPPI! Fikk samtidig beskjed om at jeg vil bli etterbetalt for mai, og at disse pengene vil bli overført til min konto iløpet av få dager... Men hvordan i all verden vet NAV kontonummeret mitt? Må man oppgi DET på noen av søknadsskjemaene for overgangsstønad/ stønad til barnetilsyn/ søknad om dobbel barnetrygd? ?? Hmm....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Det må du oppgi på alle søknader som gjelder os og bt...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg regner med at du mottar banretrygd, og at du har fått permisjonspengene ifra NAV? Og på ALLE skjemaer skal kontonummer fylles ut.. Hmm.. ja det var jo også noe å lage en egen tråd om..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Hehe..hadde helt glemt hele barnetrygden ja... Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg trodde permisjonspengene var de siste utbetalingene jeg hadde fått fra nav...og den gang hadde jeg et annet kontonummer! Dette kontonummeret kom av en eller annen merkelig grunn også opp å selvangivelsen min i år...uten at jeg engang HAR dette kontonr. lenger! Ble derfor litt nervøs for at NAV også bare kom til å bruke dét kontonr.... skjønner? Men får jo inn barnetrygd, så da klarer de vel å sende resten av greiene til riktig konto også! Takk for gode svar på dumt spørsmål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå