Gå til innhold

Har småttisene deres begynt å få tenner da? Eller antydning til det..


CMH

Anbefalte innlegg

Idag beit lille handa min, og jeg kjente noe spisst inni munnen på henne. To små tenner som holder på å bryte frem :) Utrolig så stolt man blir som mamma for sånne små ting, hehe ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh:)

Ingen tenner her enda,men han er veldig desperat etter og putte ting i munnen og sikler mye.

Håper tennene venter enda litt til med og komme fram,vil han skal være baby lenge,hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil jeg også:) kan godt vente en mnd eller to til... kjenner ikke noe men er desperat til tider med å få ting i munnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille har hatt to tenner lenge han.Fikk dem en uke før han ble 3 mnd. Nå er han 4,5 mnd og han klørfryktelig i munnen om dagen. Håper det snart bryter igjennom noen fler sånn at han får fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtten min har vært desperat etter å gnage på hendene sine (eller hendene mine...eller lekene...eller strømpebuksa....eller hva som helst annet han får tak i....) siden han var to måneder omtrent, men tennene har heldigvis holdt seg unna ennå. :) (Men det er jo moro når disse små tannebissene dukker opp også, selvfølgelig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår oppdaget pappan til småttisen en noe skarpt på vei opp nede i munnen. Vi har lagt merke til at lille har vært litt smågrinete de siste dagene pluss at han var EKSTRA grinete i går. I tillegg har han begynt med massiv gulping igjen.. Er helt sikker på at den gulpingen skyldes tennene!

 

nå må vi løpe å kjøpe tannbørste!

 

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

oi!! seks tenner er imponerende! ;) her har lillemann to tenner, de kom for en god måned siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...