Gå til innhold

Rugere som hører til St.Olavs???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen flere som hører til i Trondheim? Hadde vært koselig å prata med noen av dere! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:))))))))

Det er nok flere det sjø;). Hadde faktisk tenkt å lage en lignende tråd jeg også idag.¨

Litt arti derre, å finn flere som *hørre* te samma plassen:)))

Kanskje flere henger seg på??:D

Skrevet

Jeg henger meg på, selv om jeg ikke akkurat ruger for tiden... :)

Skrevet

Heidu:)

Var inne å skreiv mæ på linken om behandlingssted.

Der sto ikke dere,,,men 5 andre som tilhøre Trondheim.

Derfor er vi no minst 8:)))))))

Skøyyiiii

Skrevet

*dytter* vil jo bli kjent me dåkk æ:))))

Skrevet

Hei alle dere som hører til St Olavs.

Jeg hører også til der. Fint av vi er flere som kan følle og støtte hverandre.

Skrevet

Hei, e itj ruger før i mårrå, men kainn vel hæng på læl...

Skrevet

Blir ikke ruger før i august, men hører til på St.Olav og slenger meg på tråden likevel:-)

Skrevet

Hei.

Hører også til St.Olavs. Dette er mitt første IVF forsøk og jeg fikk satt inn et egg den 7/6. Venter i spenning.

Kjekt å ha noen å dele tanker og erfaringer med :)

Skrevet

Hei.

Hører også til St.Olavs. Dette er mitt første IVF forsøk og jeg fikk satt inn et egg den 7/6. Venter i spenning.

Skrevet

Hei.

Skrevet

Hei

Jeg hører til St. Olavs.

Vi har vært her i snart 3 år nå, og endelig er vi på vei.

Har vært på første UL i dag er 7 + 4 på vei, alt ser bra ut :-)

Så til alle dere som prøver - det finnes håp.

Dette var våre siste 2 egg på frys etter 3. IVF forsøk.

Skrevet

Så herlig!! Gratulerer Trondheim 74!

Godt å høre at man kan lykkes etterhvert, selv om man ikke lykkes på de første forsøkene :) Jeg har hatt to forsøk, og hvis alt går som jeg håper, skal jeg sette inn frysegg uke 27.

Kos deg med graviditeten :)

Skrevet

Hei ! Jeg hadde innsetting 4 juni å idag var testen positiv ! =) Første forsøket vårt, Fikk ut 9 egg, 4 vart befruktet og to vart satt på frys..Det bobler inni meg..=) Kjennest ut som en million sommerfugler eller no sånt..Håper dere andre lykkes også..

Skrevet

Så bra, ønsker deg lykke til.

Jeg skal ta test søndag og er kjempespent på resultatet. Litt nysgjerrig på om du kjente noen spesielle symptomer i rugetiden.

Skrevet

Hei, jeg ble ikke ruger, fikk avbrutt forsøk.

Skal vel prøve igjen til høsten om legene tror det har noe for seg.

Skrevet

Så synn att det ble avbrutt forsøk Eva76.

Sånt er bare sååå irriterende. Har opplevd det en gang æ å.

Man bli både lei sæ, å oppgitt, over å mått utsett forsøket.

Men dåkk må se fremmover å ikke gi opp.

Vi er flere som henger oss på i aug/sep:)

Kos dåkk no i sommer:))),,,,,,Så tar vi neste etappe, i prosjektet baby te høsten ilag:)))))))

Skrevet

Heisann:)

Koss gikk det da du ringt inn idag: *Nytt år ,nye muligheter*???

Jeg tok kontakt idag,,siden jeg fikk mensen i går. For å melde meg til nytt fryseforsøk.

De beregner innsetting ca 30 september til meg.

Syntes det var FRYKTELI lenge å skulle vente jeg ja////. Men de hadde fullt før det.

Koss gikk det me dæ??

Skrevet

Jeg ringte også i dag, og fikk den siste plassen i august!!! :-) Ringte vel litt før deg da..? Jeg fikk mens på lørdag, og da får jeg starte med Progynova på augustmensen. Ble glad for d ja, men akkurat nå er jeg lei hele opplegget!!! :-( Er sliten!!

Nå skal jeg snart ha ferie, og det blir godt! :-) Hadde håpa vi fikk frys samtidig, så det var dumt at det ikke ble sånn! :-(

Skrevet

Hmmmm lure på når æ får bynt på ijænn æ, da?

Først ska dæm jo bli eni om kolles medisin æ ska bruk -å så må æ få ny time. Me min flaks bli d jo itj før t jul...

Skrevet

Hehe klart du skal få komme igang før jul:D:D:D

Men ha æ verri dæ,,ha æ ringt å masa litt ja;). Kan jo itj ta såååå lang tid, å finn ut koss medisinering du bør ha.

Nei ring du,,,så kreve du fortgang i ting.

Å gi rapport,,kanskje bli vi samtidi;).

Skrevet

Ja, hadde jo ømme bryst fra jeg satt el sprøyten, men det forandret seg på en måte i intensivitet fra rundt dag 8,da hadde jeg første kvalmen også og dag 9 første murringen..(som om mensen var på vei..) men den murringen kjente jeg ikke igjen før dag 12.. På dag 14 kom det litt brunt sammen med crinoninegelrester og det har vart av og på i 5 dager..siste to dagene ingenting.. Men dette var meget lite brunt altså, kun på papiret og ingenting i trusa.. Venter på hcg analyse idag,tok den igår..Ellers er jeg veldig kvalm, har kastet opp et par ganger, brystene er helt jævlige =) og tisser sikkert hvert 15 min..så jeg tror det har gått bra denne gangen.. Mistet i november..Det var helt annerledes.. en dag med brunt så massse masssssse blod, og fryktelig vondt.. idag er jeg 5 uker ! =) midten av denne uka begynner det primitive hjertet å slå leste jeg på babyverden, såå fantastisk...hvordan vart resultatet ditt da Vær 72?

Skrevet

Hei, trallatausa

Jeg testet også positivt ;D. Har ikke tatt blodprøver men skal på tidlig UL 13.juli. Jeg har også hatt mens murringer, egentlig helt siden uttakningen.

Kan ikke huske at jeg har hatt det i tidligere graviditeter. Er heldigvis ikke plaget med kvalme, men har ganske ømme bryster og er temmelig oppblåst i magen (ser ut som at jeg er 5.mnd allerede enkelte gang). Det værste er egentlig all grublingen på om dette kommer til å gå bra eller ikke, det er jo i en veldig tidlig fase ennå. Har gått og grublet og bekymret meg helt siden RD1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...