mamman til 2 godjenter:) Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 jenta mi er 1 år nå, hvilken yoghurt kan jeg gi henne? har gitt henne sånn safari og dalamio (eller hva det heter) men er det for mye sukker i de eller er det greit?usikket førstegangsmamma..hehe.. takk for svar:)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Mine har fått sånne barneyoghurter (Safari, Litago etc), men spør du sukkerfanatikerne her inne er nok bare naturell godt nok ;-)
mayaya Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 naturell om hun ikke liker smaken, ha oppi litt frisk frukt/bær evt fruktmos
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Danomino er god. Safari har han fått. Igrunn - han har smakt på alle typene om finnes han....
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 takk takk for svar, har brukt både danomino (det var det det het) og safari og det har hun likt, var bare gubben som ringte hjem og spurte om det var så bra for henne disse yoghurtene..hehe..hun er syk nå så får bare i henne yoghurt nesten....neis, er ikke så veldig sukkerfanatikere egentlig..hehe..
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er ikke sukkefanatisk, men sukkerbevisst. Mini får youghurt, men jeg prøver å kjøpe litago si Kesam youghurt. Mini synes denne er vel så god som vanlig. Dersom det kun er dette barnet spiser, kan denne være et alternativ.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 takk "mammn til:)" har ikke hørt om den faktisk, den skal jeg sjekke ut:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Leste i en test at youghurt at Danomino ville vunnet om den var en youghurt. Husker ikke helt hva det sto, men.. Lykke til med jenta di, håper hun blir frisk fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå