mayaya Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg elsker jo sysakene til ka-ping, og nå har hun sannelig fått egen hjemmeside *endelig!* Flere som husker henne og vil ta en titt? Se på www.ka-ping.no For dere andre som ikke husker henne; ka-ping! var en meget aktiv bruker her inne, medlem av twilighterne og stort sett alltid å finne på bim/dib mens ungene var i magen/babyer
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg husker, jeg husker! Og jeg skal titte med engang!
mayaya Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Hehe, enga; du er jo en av samme type da
mayaya Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 Hmm.. Det vet jeg ikke. Men lurer på om jeg så en link til Smilegris på hjemmesiden, så da skal hun sikkert fortsette? *Vill gjetning*
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Har oså en veldig kreativ venninne som er flink!! :-) http://miaskreativeside.blogspot.com
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Kjenner henne/(tingene hun har laget) igjen fra sykroken.net =) Mye fint!
mayaya Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2009 Huhei! Sykroken har jeg ikke vært på! Takk for tipset
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Sykroken er genialt! Men det er først når du har postet 30 innlegg at du får tilgang på hele forumet - men det er verdt det =D
mayaya Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2009 Aha, et sånt ja Men jeg har kjøpt meg syprosjekt i dag *skrekk og gru* så kanskje jeg bør ta en titt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå