Gå til innhold

Pmmmfff! Blødning midt i syklusen! Sutreinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff, nå er jeg litt lei meg...! Akkurat når jeg har regnet ut at jeg skal ha el, begynner jeg jammen ta meg å blø! Etter ma-en i januar opplever jeg at syklusen min ikke er helt som før. Det samme erfarte jeg etter ma-en i april året før, men det rettet jo tydeligvis på seg, siden jeg greide å bli gravid igjen noen mnd. senere. Så galt som dette har jeg imidlertid ikke opplevd det før! Kanskje det er alderen - selv om legen min sa at det ikke er så sannsynlig, siden jeg ganske nylig har vært gravid. Jeg har båret fram friske og flotte barn tidligere, og det er veldig takknemlig for!! Men likevel: Jeg ble litt satt ut av denne blødningen, og begynner å innse at det kanskje ikke blir familieforøkelse her i gården...

Beklager sutringen - det måtte bare ut! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Skjønner tankene dine. Har vært igjennom endel jeg også. Ikke helt klar for å skrive om det enda. Jeg har en datter på 3 år. Men det jeg ville si var: Kan det ha vært en cyste? Jeg har hatt noen av de. Og en kan blø litt når de sprekker. Det er mange som får cyster fra tid til annen. Og er vanlig, og ikke farlig, har jeg forstått. Men trenger jo ikke være det selfølgelig! Bare en tanke siden jeg har opplevd det sånn som du sier... Syklusen kom litt i ubalanse pga av de cystene. Men ordnet seg ganske raskt. Ønsker deg uansett masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...