Gå til innhold

tilbake fra Mexico

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg hatt min deilige drømmeferie. Tre uker i Mexico er tilbakelagt! Hadde noen innlegg her før jeg dro (mest for å gjøre folk misunnelige :P ). vil egentlig bare si at hvis man vurderer en ferie før knøttet kommer, anbefaler jeg det på det sterkeste! Ingenting som er så deilig som å virkelig slappe av et totalt fremmed sted!

Og om noen vurderer å dra til Mexico, men er skeptiske pga svineinfluensa/hepatitt A/kolera/dengufeber/malaria og ellers ting man ikke blir vaksinert for når man er gravid, så ikke tenk på det!! Jeg skal ikke si at ting ikke kan skje, men sannsynligheten er liten om man tar enkle forhåndsregler! Når det gjelder svineinfluensa er det noe reinspikka tøv! Man merker ingenting til det der nede i det hele tatt! Ville bekymra meg mer for kriminaliteten i Mexico city enn sykdom!

Hadde bare lyst til å dele littegranne! Alt i alt har vi hatt en strålende tur og er dødsfornøyde med at vi valgte å reise! Nå skal vi bare vente 12 uker til på neste fantastiske begivenhet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så deilig :D Velkommen hjem igjen! For min del hadde det nok vært for varmt,- liker ikke varme somre noe særlig,- men avslapningsdelen hørtes vidunderlig ut! :) Bra at dere unte dere en slik tur før dere blir tre :)

Skrevet

Jah det har jeg sagt jeg også nå, at om vi skal nedover en gang til blir det når det er litt kjøligere. Har holdt seg mellom 32 og 40 grader hele ferien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...