Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 sletter profilen sin på sukker.no? Eller er jeg bare smålig av meg i tilfelle? Han sier at han aldri er inne å sjekker sida, men jeg vet han får mailer fra folk der... Å hvis han ikke bruker sida, er det vel ingen vits i å ha profil der? eller?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hadde aldri funnet meg i om min samboer hadde hatt profil der!!Det er jo en sjekkeside!Der man kan treffe folk for sex,venner eller forhold..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Hadde aldri sett på dette som et seriøst forhold. Når to voksene mennesker lever sammen og elsker hverandre, har man ikke profil på div. sjekkesteder. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 nå har jeg aldri hørt om sukker.no, men ut i fra hva folk skriver hadde jeg ALDRI akseptert det! Vil han lage feller for seg selv? Nei, høres ut som et sted for single...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Ja, det kan du kreve. Når man er samboere så har man ikke profil på sjekkesteder. Jeg hadde aldri godtatt det av min sambo ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå