Gå til innhold

vaske baby klær osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

når burde jeg begynne å vaske Baby klærna?

Holder på å legge alt i nye kommoder nå.. men føler kansje det er litt tidlig å vaske dem, er 25 uker på vei.

viss jeg vasker dem allerede nå, må jeg vell vaske dem en gang til før lillegutt kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tenkt det samme som deg, men som jeg prøver å tenke litt logisk og tenke at skuffene er reine og lukket for omgivelsene så min er vasket og lagt i skuff. Jeg er 26 uker på vei

Skrevet

syntes dere bør vente litt med slikt enda.... jeg er 32 uker og har ikke gjort det selv enda.. tenker å begynne om ett par- tre uker-

Skrevet

Kan være opp til hver enkelt tenker jeg da..

Gjør som du vil og ikke tenk på hva alle andre sier og gjør..Og ligger det i en komode så er det o beskyttet, eller legg det i poser..

Jeg har gjort mye forde jeg ikke er helt i 100, og tenker at kansje dete r greit med alt som er gjort og koser meg med dette nå og da, så ikke jeg utsette mye eller alt og må stresse med det plutsellig eller ikke er i form senere..

Skrevet

Er ikke noe å stresse med, ei heller noe å vente med om du har lyst og tiden til å gjøre det nå.

Jeg har vasket det meste allerede, tatt det litt etterhvert som jeg har fått det i hus - det ligger jo i skapet og venter på bruk og da kan det like gjerne være ferdig vasket.

Jeg er i uke 28 nå.

Skrevet

Jeg har vasket det jeg har kjøpt og arvet, men tror nok jeg skal vaske det en gang til før jeg tar det i bruk :)

Skrevet

Kos deg med babytøyet å vask i vei :) finnes ikke noe som er koseligere! Og er du i superform litt lenger ut i svangerskapet, kan du jo bare vaske det en gang til? :) Og du kan jo bare legge noen små plastikposer over tøyet så lengst, så slipper det å "støve ned" ;)

Skrevet

Jeg synes det er bare fornuftig å begynne tidlig med å vaske, legge klær i skuffen. Man vet jo aldri hvordan formen blir framover.

Ei venninne av meg fødte 2 mnd før terminen, plutselig måtte hun forberede alt etter fødselen. Slitsomt sa hun og ba meg være tidlig ut ;-)

Så i ferien (da er jeg i uke 25-27)min skal jeg nok kose meg med å vaske, brette og legge klær i skuffene :-) Resten kan jeg ta når det nærmer seg.

Bedre føre var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...