Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 hei! når burde jeg begynne å vaske Baby klærna? Holder på å legge alt i nye kommoder nå.. men føler kansje det er litt tidlig å vaske dem, er 25 uker på vei. viss jeg vasker dem allerede nå, må jeg vell vaske dem en gang til før lillegutt kommer?
det spirer Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 jeg har tenkt det samme som deg, men som jeg prøver å tenke litt logisk og tenke at skuffene er reine og lukket for omgivelsene så min er vasket og lagt i skuff. Jeg er 26 uker på vei
Utålmodig mamma Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 syntes dere bør vente litt med slikt enda.... jeg er 32 uker og har ikke gjort det selv enda.. tenker å begynne om ett par- tre uker-
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Kan være opp til hver enkelt tenker jeg da.. Gjør som du vil og ikke tenk på hva alle andre sier og gjør..Og ligger det i en komode så er det o beskyttet, eller legg det i poser.. Jeg har gjort mye forde jeg ikke er helt i 100, og tenker at kansje dete r greit med alt som er gjort og koser meg med dette nå og da, så ikke jeg utsette mye eller alt og må stresse med det plutsellig eller ikke er i form senere..
Thomine Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Er ikke noe å stresse med, ei heller noe å vente med om du har lyst og tiden til å gjøre det nå. Jeg har vasket det meste allerede, tatt det litt etterhvert som jeg har fått det i hus - det ligger jo i skapet og venter på bruk og da kan det like gjerne være ferdig vasket. Jeg er i uke 28 nå.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har vasket det jeg har kjøpt og arvet, men tror nok jeg skal vaske det en gang til før jeg tar det i bruk
mednr5imagen Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Kos deg med babytøyet å vask i vei finnes ikke noe som er koseligere! Og er du i superform litt lenger ut i svangerskapet, kan du jo bare vaske det en gang til? Og du kan jo bare legge noen små plastikposer over tøyet så lengst, så slipper det å "støve ned"
satser & vesla Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes det er bare fornuftig å begynne tidlig med å vaske, legge klær i skuffen. Man vet jo aldri hvordan formen blir framover. Ei venninne av meg fødte 2 mnd før terminen, plutselig måtte hun forberede alt etter fødselen. Slitsomt sa hun og ba meg være tidlig ut ;-) Så i ferien (da er jeg i uke 25-27)min skal jeg nok kose meg med å vaske, brette og legge klær i skuffene :-) Resten kan jeg ta når det nærmer seg. Bedre føre var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå