Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Vi har en tupperwarekopp og en aventkopp, men begge har begynt så smått å lekke. Tupperwarekoppen lekker pga når hun suger hardt på tuten så blir det litt glippe mellom selve koppen og lokket liksom. Aventkoppen har begynt å lekke litt mellom selve koppen og lokket. Samtidig så er håndtakene ikke noe god å holde i. Hvilke har dere og hvor fornøyd er du med den?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 vi har bare brukt avent sine kopper og er kjempe fornøyd med de! nå er gutten 16 mnd og vi bruker ikke håndtakene lenger siden han bare slår i bordet med koppen da
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Vi bruker mest Avent, syns ikke det gjør noe at de lekker litt siden vi bare har vann oppi. Har også MAM, den lekker ikke, men er uten håndtak. Mener Bambino sine også lekker lite, men har ikke sånn selv. Barnet må hvertfall suge ganske hardt på dem. Sparkjøp har noen jeg vet om ei venninne som sverger til, aner ikke hva de heter, de er med gode håndtak.
tuppen og lillemor Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 har hatt bambino sine, lokkene er vanskelig å åpne syns jeg, og de lekker litt, men nuk sin den er jeg veldig fornøyd med, anbefales..
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Gerber Soft Spout Two Handle Spill Proof Cup 2 Pk , kjøpt fra en drugstore i usa og fått sendt til Norge. Skulle kjøpt flere, men snart trengs ikke de yil gullet da., Den er potte tett. En kan klaske den i bordet. Det er den vi tar med på turer etc. Kjøres i oppvaksmaskin heletiden. kjøte også soft spoon s samme merke for infant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå