Gå til innhold

Da ble det en kort tur innom februar klubben for min del...


CEH

Anbefalte innlegg

Hei dere,

 

Jeg vil ikke skrive negative innlegg her inne, synes det skal være forbeholdt positive opplevelser så det ikke blir for mye frykt for at det skal gå galt. Vil bare si ifra at det dessverre gikk galt for vår del denne gangen, vår lille spire ville ikke sitte fast og i helgen hadde jeg en SA.

 

Det betyr at dere kan fjerne meg fra oppdaterte terminlister underveis.

 

Ønsker dere andre masse lykke til med svangerskapene deres! Håper dere får noen flotte måneder sammen her inne, så satser jeg på å komme tilbake som gravid så snart som overhode mulig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-( det var leit... Håper det går bra med dere. Lykke til med neste PP.

 

Go klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist dette var!

Man må få lov til å skrive om litt triste opplevelser også..,jeg ønsker masse lykke til videre med neste forsøk!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig leit å høre. Klart at vi gravide tenker på dette, for det kan jo forekomme. Tenk på at det er kroppen sin måte å si ifra om at ikke alt var som det skulle være denne gangen. Og da er det kanskje bedre sånn.

Ønsker deg/dere masse lykke til med å bli gravid igjen. Har hørt at det kan gå ganske fort etter en SA, siden kroppen er full av hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord alle sammen! Blir nesten litt ekstra trist at jeg ikke skal dele disse mnd med dere her inne når dere er så omtenksomme som dere er, men det varmer :)

 

Jeg prøver å tenke at det var noe galt med spiren ja. Har likevel en liten tanke om at det kan være at jeg hadde ubalanse i hormonene før jeg ble gravid, har hørt at en da kan ha SA fordi spiren ikke har nok hormoner å vokse på. Derfor skal jeg til legen om et par uker når alle graviditetshormonene er ute av kroppen og sjekke homonbalansen før vi prøver å bli gravide igjen.

 

Nå kommer jeg til å prøve å holde meg borte fra denne terminklubben siden jeg ikke hører til her lenger, tror ikke det er bra for meg å henge her inne, må innse at det er over for denne gang.

 

Derfor vil jeg bare nok en gang takke for de fine ordene og ønske dere lykke til i månedene som kommer:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...