Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det og åssen fungerer det? Jeg jobber i barnehage og klarer ikke å jobbe fullt. Legen min vil ikke sykmelde meg for hun mener at jeg klarer det. Jeg må alltid krangle skikkelig de få gangene jeg ber om sykmelding.

Er svangerskapspenger noe alle kan søke om??? Hvordan søker man om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapspenger er noe du kan få hvis at jobben din er skadelig for fostere...hvis du ikke er syk men at arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge for deg....

Og det er legen din eller jordmoren din som må søke for deg og arbedsgiver må skrive under på at han ikke kan tilrettelegge for deg

Skrevet

hadde jeg vært deg, hadde jeg byttet fastlege. skal vel strengt talt ikke være nødvendig å krangle seg til en sykemelding? Er du dårlig så er du vel dårlig?

Skrevet

Takk for svar :) jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at jeg må gå rett å legge meg. de eneste dagene jeg orker å gjøre noe sammen med samboeren og datteren vår er lørdag og søndag. jeg orker ikke engang å sitte oppe å spise middag sammen med dem.

Jeg er konstant kvalm, trøtt og svimmel. jeg sliter en del med hodepine som jeg går hos fysioterapeut for men det har ikke noe særlig effekt :(

jobben nekter å tilrettelegge for meg. når jeg har tidligvakt så er jeg alene med alle barna fra halv 8 til 9. jeg får ikke gått på do engang. utover dagen er jeg også en del alene med barna. jobber på avdeling ,med barn fra 1-6 år og det blir en del sitting på gulv, litt bæring, skifting av bleier, påkledning og aktivisering av de større barna. som ikke alltid hører og jeg bruker all energi og krefter på å få dem til å høre, oppføre seg og bruke innestemme og ikke løpe inne.

hver dag jeg er på jobb har jeg konstant hodepine, jeg er kvalm hele tiden fordi jeg ikke får spist mer enn når jeg har pause. når jeg ikke får spist og blir kvalm så blir jeg også svimmel. jeg begynner å få vondt nederst i ryggen og jeg har som smått begynt å få litt kynnere når jeg er på jobb....

trodde disse grunnene burde være nok til å få en liten % sykmelding hvertfal. så jeg kunne jobbet kortere dager.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...