Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Ja det gjorde han. Jeg hadde ingen valg, han truet meg med det ene og det andre. Jeg skulle hatt babyen nå, i disse dager. Jeg sliter så mye med vonde tanker, og har det vondt inni meg. Jeg skulle hatt hjelp, men har ikke råd til det.Jeg er mye nedfor, men tvinger meg selv til og late som ingen ting dette er så utrolig trist for meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Sikkert noen som henger meg ut nå, men kan man få erstattning? (at han gir meg det).
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 er dere fortsatt sammen? spørs kanskje på hvilken måte han truet deg? ærlig så vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Tviler, siden det uansett er selvbestemt abort, at du ble presset til abort er ille nok, men du skulle søkt hjelp heller. Å komme i ettertid gir deg uansett ikke fosteret tilbake. Forsøk å legge det bak deg.
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Man har alltid et valg. Nei, du kan neppe få noen erstatning for dette. Unntaket må være om du ble truet med fysisk vold/død og du kan bevise dette, da snakker vi ordinær straffesak her. Det høres uansett ut som du har større behov for medisinsk hjelp enn økonomisk godtgjørsle. Du burde ta en tur til fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor skal han betale? Ærlig talt - er du seriøs eller er dette tull? Du hadde et valg!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Ærlig talt.. Selv om han truet deg til og ta abort så gjore du valget med han, du tok abort.. Da kan ikke han drive og betale deg for det. Og hjelp får du uansett om du har råd til det eller ikke. vi bor i norge, prater du med fastlegen din så hjelper han deg, han kan sende deg til psykolog eller noe lignende.. Jeg vet selv at det ikke er noe morsomt og ta abort, tok det selv pga typen ikke ville ha noe med ungen og gjøre hvis jeg beholdt det, ja jeg sleit jeg også, det er 2 år siden nå. typen har støttet meg hele tiden, og nå er jeg gravid igjen, har bare noen dager igjen av svangerskapet. og nå er typen i ekstase, han var vel kanskje ikke klar for 2 år siden.. men det er han nå.. typen truet ikke meg heldigvis. da hadde jeg ikke sittet her nå og vært gravid.. men håper for din del at du ikke er sammen med han enda, siden han truet deg.. søk om hjelp du.. det hadde jeg gjort, hadde ikke latet som at alt var greit i aller fall. kommer ikke videre med det, slipp følelsene dine løs, så ordner det seg for deg. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Synd at du har det vondt. Det er nok best du får profesjonell hjelp til tankene dine. Tror ikke du får noe som helst erstatning. Hvis han tvang deg med en pistol i hodet så er det en annen sak. Da hadde jeg anmeldt han i alle fall. Noe annet er vel ikke særlig tvang? Det er ikke det at du trenger noen å skylde på? håper deg alt godt. Gjort er gjort, ikke dvel ved det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå