Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er ganske overvektig (BMI 35.2) og skal ha et ks om 14 dager. Gruer meg sånn... de må vel løfte meg over på operasjonsbordet? Sist hadde jeg et akutt ks og jeg husker jeg vknet til i noen sekunder da de løftet meg av operasjonsbordet (full narkose) og akuratt da jeg våknet sa de "denne var jammen tung!" Synes det var så forferdelig.. denne gangen er det jo planlagt ks og er så redd for å få slike kommentarer igjen... Hvordan har det fungert for dere? Man må jo bli bært under en eller annen omstendighet under ks ikke sant? Synes dere det var flaut?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hei. Jeg har ingen erfaring med dette, men jeg synes det du skrev var ille. Må si jeg fikk vondt av deg da jeg leste innlegget ditt Skjønner også at du reagerer på dette Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Du kommer til å selv bli bedt om å "klatre" fra vanlig seng til operasjonsbordet før du blir trillet inn. Med litt hjelp da. Og når de skal ha deg over i vanlig seng ligger du allerede på slike løfte bånd/inrettning så da løftes du ikke av personer. Ihvertfall slik mitt planlagte ble gjort.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 åja... da håper jeg det er slik. Det er det eneste jeg gruer meg til ved hele inngrepet! Har våknet av det på natten de siste nettene også! Synes det er helt forferdelig.... HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Det som skjedde med når jeg skulle ha planlagt KS, var at anestesilegen ikke klarte å sette spinalbedøvelsen, fordi jeg var " for stor" som han sa..så da ble det brått narkose Jeg veide 113 kilo på KS dagen, er 170 høy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå