StineJonassen Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei:) Jeg lurer på om noen var på ultralyd i uke 14 ? Og om dere fikk vite kjønnet da ? Om ja, så de det tydelig ? Håper på svar!
lille frø, mor til to Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Var på UL i uke 15+2. Kunne ikke se kjønnet riktig enda, men vi lette ikke etter det.
snuffe Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Vi var 14+5, og gynekologen kunne ikke se kjønnet da (selv om utsikten var god). Hun sa det var litt fifty-fifty om det var mulig så tidlig.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Var på ul 14+2, og legen mente det var en liten gutt. Hun sa det var veldig usikkert så tidlig i og med at de er ganske like enda, men hun så ganske sikker ut.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Ja det fikk jeg, eller uke 13 var det kanskje? Var visst greit å se:-) Veldig veldig fin ultralyd får man på denne tiden. Ser masse detaljer, kjempemoro:-)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Jeg var på UL i uke 14.Fikk høre at mest sannsynligvis ble det jente..... Men det blir gutt Var ikke noe tvil på ordinær ul liksom;))
Øyboeren med to små <3 Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 var når jeg var 13+6, ingen tvil om at det var en gutt.! ingen tvil på ordinær ul heller men var en spesialist på nasjonalt senter for fostermedisin som tok den i uke 13+6, så det kan jo ha noe og si... men han tegnet og forklarte hvordan han så at det var gutt, for de er veldig like på det tidspunktet, men "tuten" står i en annen vinkel når det er en tissefant og ikke en klitoris
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Vi var på ul når jeg var 14+4 og da trodde gyn at det var en liten gutt, men han turte ikke å si det 100%. Vi skal på ordinær ul om noen uker, så vi får se om det stemmer da
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Jeg var på UL da jeg var 13+5 og fikk høre at det var en gutt uten tvil. Det ble også bekreftet på den ordinære UL'en. Da jeg var på tidlig UL var jeg i Tyrkia på et privat sykehus med et MYE bedre utstyr enn hva jeg så de hadde på Fr.Stad iallefall.
Maya&Leah*har født* Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Jeg var på ul uke 12+5 der fikk vi se en liten gutt! Var på ul igjen uke 15+0 å fikk bekreftet igjen at det er en gutt! Så dem KAN se hvilket kjønn det er. Men det er jo veldig forskjell på hvordan babyn ligger osv sikkert. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå