Gå til innhold

Ultralyd uke 14 noen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg lurer på om noen var på ultralyd i uke 14 ? Og om dere fikk vite kjønnet da ? Om ja, så de det tydelig ?

Håper på svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er litt tidligt å si sikkert.

Skrevet

Var på UL i uke 15+2. Kunne ikke se kjønnet riktig enda, men vi lette ikke etter det.

Skrevet

Vi var 14+5, og gynekologen kunne ikke se kjønnet da (selv om utsikten var god). Hun sa det var litt fifty-fifty om det var mulig så tidlig.

Skrevet

Var på ul 14+2, og legen mente det var en liten gutt. Hun sa det var veldig usikkert så tidlig i og med at de er ganske like enda, men hun så ganske sikker ut.

Skrevet

Ja det fikk jeg, eller uke 13 var det kanskje? Var visst greit å se:-)

Veldig veldig fin ultralyd får man på denne tiden. Ser masse detaljer, kjempemoro:-)

Skrevet

Jeg var på UL i uke 14.Fikk høre at mest sannsynligvis ble det jente..... Men det blir gutt :) Var ikke noe tvil på ordinær ul liksom;))

Skrevet

var når jeg var 13+6, ingen tvil om at det var en gutt.! :) ingen tvil på ordinær ul heller :) men var en spesialist på nasjonalt senter for fostermedisin som tok den i uke 13+6, så det kan jo ha noe og si... men han tegnet og forklarte hvordan han så at det var gutt, for de er veldig like på det tidspunktet, men "tuten" står i en annen vinkel når det er en tissefant og ikke en klitoris :)

Skrevet

Vi var på ul når jeg var 14+4 og da trodde gyn at det var en liten gutt, men han turte ikke å si det 100%.

Vi skal på ordinær ul om noen uker, så vi får se om det stemmer da :)

Skrevet

Jeg var på UL da jeg var 13+5 og fikk høre at det var en gutt uten tvil. Det ble også bekreftet på den ordinære UL'en.

Da jeg var på tidlig UL var jeg i Tyrkia på et privat sykehus med et MYE bedre utstyr enn hva jeg så de hadde på Fr.Stad iallefall.

Skrevet

Jeg var på ul uke 12+5 der fikk vi se en liten gutt! :) Var på ul igjen uke 15+0 å fikk bekreftet igjen at det er en gutt! Så dem KAN se hvilket kjønn det er. Men det er jo veldig forskjell på hvordan babyn ligger osv sikkert.

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...