Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Har hatt mistanke om at det klaffet på dette forsøket og tok en test idag, tisset på kopp og stakk testpinnen nedi(preg het testen,kjøpt på apotek) så fikk jeg positiv veldig raskt og jeg så happy, men av gammel vane kjøpte jeg en senere på dagen for å bare være helt sikker, denne gang kjøpte jeg clearblue digital, og der står det ikke gravid.....dritt altså. Gjorde alt sammen riktig på begge testene ifølge bruksanvisningen....så skuffet jeg ble. har ikm på torsdag...
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Positiv er positiv. CB digital kan ha litt høyere terskel for utslag enn en annen test, og urinen du testet i senere kan ha lavere konsentrasjon av hcg. Test igjen på torsdag, du.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Ja når du sier det, tror jeg at flere her inne har nevnt at digital har litt høyere terskel på utslag...tenkte at siden jeg tok clearblue var jeg sikker siden det står utenpå at man kan teste hele 4 dager før ikm..... Har sikker tatt to hundre tester de siste årene og aldri har jeg fått positiv som har vært negativ senere...kun fått en positiv en gang som resulterte i min datter Får krysse fingrene da
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Ville stolt mest på resultatet fra morgenurinen : -)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Morgenurinen er kanskje det beste å teste i ja, men er du gravid slår det ut på en test uansett.. Jeg testa ikke med morgenurinen og jeg tok to tester. En på ettermiddagen og en dagen etterpå. Begge var positive. Men så stoler jeg også mest på clearblue, aldri prøvd andre merker.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Den vil slå ut hos gravide i 50% av tilfellene, dersom en tester 4 dager før forventet mens. Det står på pakken. Den er ikke 99.8% sikker før dagen en venter mens.
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Det du sier der stemmer ikke. Tester er avhengige av et visst hcg-nivå i urinen, og tidlig i graviditeten kan dette nivået være lavt at man ikke får utslag til tross for graviditet. Sensitiviteten varierer fra test til test og hcg-konsentrasjonen i urin kan åpenbart variere. Dermed vil en graviditet slett ikke nødvendigvis slå ut "uansett."
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 jepp. for urinen må liksom ligge og godgjøre seg. når det har ligget der hele natten så er jo nivået høyest. om du tar det senere på dagen så har du jo tisset flere ganger.. så ta og test deg på morraen krysser alt jeg har for deg :):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå