Mille** Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Sitter alene i Bergen, mannen er på jobb til kl 18.30 og jeg begynner jo å bli sulten. Men syns det er kjipt å spise alene, føler meg skikkelig ensom, hehe....Kunne du gått ut på resturant alene? )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hehe, egentlig ikke - da hadde jeg bare gått til en pølsebod. Men, jeg er slik, jeg hater å gå alene sånn egentlig generelt.. ;o) Gjør det du føler for! Du er nok heller ikke den eneste som spiser alene på en restaurant.
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Ja, det kunne jeg godt. Men jeg velger da restauranten ut fra litt andre kriterier, f.eks vil jeg helst ha utsikt til litt mennesketitting eller uterestaurant og gjerne ufancy nok til at det er greit å lese bok til desserten.
erteposen + 4 Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Ja, det kan jeg. Tar gjerne med en bok, og spiser på en lite pyntet sted. Mange har jo plass i baren, eller ved vinduet. Finnes mange fine "gå alene" steder i Bergen:)
Sjefsmegga Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Hadde dratt på en kafè å spist. Da kan man innta maten mens man leser en bok/ avisen, gjerne med bord med utsikt ut helst.
Mille** Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er nok mer en sånn som går på pølsebod hvis jeg alene, hehe....Følte meg teit som spiste alene under frokosten i dag tom. Skikkelig alene her i verden. ;o) Får vel tusle ut å finne meg litt pøls jeg da. Nam.....NOT! ;o)
tante grusom master of law Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ingen problem med å spise ute alene. Synes nesten det er litt digg å få litt tid for seg selv og kose seg på egen hånd. Gå på et litt uformelt sted og ta med deg bok eller blader.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Jeg kan gå på burger king alene,men bare der.Og da tar jeg med meg en avis:-)Gjør det ofte når jeg er i byn alene,som er bergen;o)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Går ofte på kafé alene når det passer seg sånn, men ikke på restaurant.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Ikke noe jeg pleier å gjøre så ofte, akkurat, men spiser gjerne alene. Kan og gå på kino alene.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Ja, jeg kan godt gå alene. Jeg reiser en del i forbindelse med arbeid, og ofte da som eneste representant fra mitt foretak, og da benytter jeg gjerne anledningen til å få sett meg litt rundt og spist ute selv om jeg ikke alltid har noen å gjøre det sammen med :-)
petite fleur Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Jeg elsker å spise ute alene, og gjør det uten å nøle. Senest i dag :-) Ikke på restaurant, men kafè.
mayaya Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Har jeg gjort mange ganger, både restauranter og cafeer Mat må man jo ha
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Ja, klart det. Gå på en kafé eller lignende og ha med deg en avis eller en bok. Supert!
wirre;o) Skrevet 9. juni 2009 #15 Skrevet 9. juni 2009 ja, på en litt sånn bar med spiseri.. skjønner? Men take away derimot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå