Gå til innhold

Hva syns du om å spise ute alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter alene i Bergen, mannen er på jobb til kl 18.30 og jeg begynner jo å bli sulten. Men syns det er kjipt å spise alene, føler meg skikkelig ensom, hehe....Kunne du gått ut på resturant alene? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, egentlig ikke - da hadde jeg bare gått til en pølsebod.

Men, jeg er slik, jeg hater å gå alene sånn egentlig generelt.. ;o)

Gjør det du føler for!

Du er nok heller ikke den eneste som spiser alene på en restaurant. ;)

Skrevet

Ja, det kunne jeg godt. Men jeg velger da restauranten ut fra litt andre kriterier, f.eks vil jeg helst ha utsikt til litt mennesketitting eller uterestaurant og gjerne ufancy nok til at det er greit å lese bok til desserten.

Skrevet

Ja, det kan jeg. Tar gjerne med en bok, og spiser på en lite pyntet sted. Mange har jo plass i baren, eller ved vinduet. Finnes mange fine "gå alene" steder i Bergen:)

Skrevet

Hadde dratt på en kafè å spist. Da kan man innta maten mens man leser en bok/ avisen, gjerne med bord med utsikt ut helst.

Skrevet

Jeg er nok mer en sånn som går på pølsebod hvis jeg alene, hehe....Følte meg teit som spiste alene under frokosten i dag tom. Skikkelig alene her i verden. ;o)

Får vel tusle ut å finne meg litt pøls jeg da. Nam.....NOT! ;o)

Skrevet

Jeg har ingen problem med å spise ute alene. Synes nesten det er litt digg å få litt tid for seg selv og kose seg på egen hånd. Gå på et litt uformelt sted og ta med deg bok eller blader.

Skrevet

Jeg kan gå på burger king alene,men bare der.Og da tar jeg med meg en avis:-)Gjør det ofte når jeg er i byn alene,som er bergen;o)

Skrevet

Går ofte på kafé alene når det passer seg sånn, men ikke på restaurant.

Skrevet

Ikke noe jeg pleier å gjøre så ofte, akkurat, men spiser gjerne alene. Kan og gå på kino alene.

Skrevet

Ja, jeg kan godt gå alene. Jeg reiser en del i forbindelse med arbeid, og ofte da som eneste representant fra mitt foretak, og da benytter jeg gjerne anledningen til å få sett meg litt rundt og spist ute selv om jeg ikke alltid har noen å gjøre det sammen med :-)

Skrevet

Jeg elsker å spise ute alene, og gjør det uten å nøle. Senest i dag :-) Ikke på restaurant, men kafè.

Skrevet

Har jeg gjort mange ganger, både restauranter og cafeer :) Mat må man jo ha ;)

Skrevet

Ja, klart det.

Gå på en kafé eller lignende og ha med deg en avis eller en bok. Supert!

Skrevet

ja, på en litt sånn bar med spiseri.. skjønner?

Men take away derimot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...