Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er vanlig å betale pr pers i et utdrikningslag?

Er 500 kr greit syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om alt fra 350 til 1000, altså..tror det avhengier av aktivitetene dere planlegger!

jeg arrangerte nettopp et, der vi hadde studioinnspilling, piknink, proff stylist og hjemmelaga middag for 13 stk. kom på 350 pr pers!

Skrevet

Jeg skal i ett hvor vi betaler over 1000. Det er litt i drøyeste laget mener jeg. 500 syns jeg er greit.

Skrevet

Holder på å planlegge for min beste venninne nå og har så lyst til å fylle en sånn stor superrask RIB båt med alle jentene . Frese ut til et fyr ytterst i fjorden hvor vi bor, spise lunch der og frese tilbake........... Det vil bli ca 660 pr pers...........Resten av dagen tenkte jeg å gjøre rimelig med grilling i hagen hvor alle har med egen grillmat, en lager salat, en potetsalat en baker kake og noen tar med drikke............Så totalt vil det bli kanskje 1000 pr pers, men denne båtturen er jo en opplevelse for alle da : ))

Skrevet

Maks 500 kr..

Hadde ikke betalt 1000 kr for det.. Da ville jeg heller planlagt noe annet.. Planlegger selv utdrikningslag i disse dager, og jeg prøver å gjøre det så billig som mulig slik at alle vil/kan være med.. Vet også at bruden ønsker det på den måten..

Men vi er jo forskjellige, dette er bare min mening.. =)

Skrevet

jeg syns også rundt 500 er en bra pris. man må huske at de fleste som skal i utdrikkingslaget også skal i bryllup, og det koster en del det også..men kjole, frisør, gave...++

Skrevet

Det kommer veldig an på om dere er en gjeng som arrangerer, eller om det er du som arrangerer og bare informerer de andre. Om jeg hadde fått en invitasjon til et utdrikningslag og beskjed om at det kostet 1000 kr ville jeg nok steilet litt. Hadde vært noe helt annet om jeg var blitt spurt på forhånd, og vært med i diskusjonen.Synes uansett at det er viktig at alle blir hørt når det er snakk om så mye penger. Kjipt for f.eks. venninnen som er student og ikke har råd til å bli med på utdrikningslaget til en god venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...