*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Kuttet opp en halv ananas og en halv galia melon til lunsj, og tenkte jeg skulle prøve å strø kanel på - passet sånn ok til melonen, men på ananasen var det jo knallgodt! Godt frukt-tips;o)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Da må du vel regne med sprengte pupper om noen timer da (hvis du ammer vel og merke..) Jeg kan iallefall ikke spise kanel, for har nok melk fra før.. Men takk for tipset, skal prøve det en gang.
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Å, det visste jeg ikke;o) har akkurat sluttet å amme jenta mi på 22 mnd, så kanskje jeg vil få litt spreng da...hmmmm...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Er jo ikke alle som får sånn reaksjon på kanel. Jeg leste det som tips til å få mer melk, og dagen etter spiste vi grøt med sukker og kanel. Og ganske riktig; dagen etter (eller, det begynte på natta), hadde jeg så spreng at jeg måtte pumpe meg imellom måltidene til lillegutt som nå er 6 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå