Gå til innhold

hvor mye betaler dere barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal betale hvis jeg har barnevakt. er ofte familie som gjør det og da er det anderledes men har ei bekjent på 13 som har tilbudt seg å være barnevakt nå.

hvor mye betaler dere hvis dere har barnevakt feks en lørdagskveld? mener ikke langt utover natta da, men feks hvis dere går på kino, ut å ete el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50-60 kr/timen + mat/pottis/brus.

Skrevet

datteren til en veninne har passet ungene her innimellom, hun er 14 år. har gitt henne 100kr for en kveld, og 200kr hvis hun sover over.. er kanskje litt mye, men det er til gjengjeld veldig sjelden:)

Skrevet

D lurer jeg også på så dytter å se om d kommer noen flere svar:)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg barnevaktet mye i mine yngre dager, og da tok jeg betalt alt etter hvor mange barn jeg passet, hvor lenge foreldrene var ute, og hvilken tid på døgnet det var. Som regel tok jeg 300-400 for en kveld (ca 19.00 - 02.00) med to snille barn. Jeg var en billig barnevakt!

Skrevet

Jeg synes heller det høres lite ut med 200 kr for hun på 14 år som ligge over jeg...

MEN, det skal sies at jeg har bare ei datter på 2 år, å har ikke hatt barnevakt til henne, så jeg har ikke peiling i det hele tatt! :-)

Håper flere svarer, for jeg ble litt nyskjerrig

Skrevet

Vi har en barnevakt på 23 år til vår 4-åring. Vi betaler henne 100-120 kr/t alt ettersom hvor lenge hun er hos oss og hvilken tid det er på dagen. Jo flere timer, og jo flere av disse timene vår datter sover går vi ned mot 100 kr/t. Om hun bare er 2 timer betaler vi 250 kr. Hun har tross alt ca. 15 minutter reisevei for å komme til oss.

Skrevet

Jeg tok ca 100kr timen. men da har jeg hatt endel erfaring(barnehage, sommerjobb etc.)Da var jeg ca 20-25 år. I mine yngre dager(ca 13år) tok jeg sånn ca 50-60kr timen.men det begynner jo og bli noen år siden det også..hihi..

Skrevet

Vi har en 18 år gammel barnevakt som passer vårt ene barn. Vi betaler henne 100 kroner i timen. Har mange venner som bruker andre barnevakter og jeg tror 100 kroner timen er vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...