Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe en ny cd til et jentevorspiel til helga..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jaaaa! Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pokerface. Lalalala...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 pooookerface:P ikke glem alexander rydbaks cd "fairtyale" og da:P KØdd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Beonsy Beonsey Beoncè (fikk jernteppe på hvordan skrive navnet hennes her ja..) HUn har jo masse kule sager! Den der HALO er jo kjeeeempe fin da. Har jo en del party musikk hu der dama. OG IKKE MINST! Rhianna! Åh kult
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Ja det er det faktisk 15:03 Den mama mia er jo så poppis for tiden
Snikskytteren er storebror! Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 off.... jeg hater gaga... men ser da ut som alle andre gjør det... hihi
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Æsj! Det jentepartyet egner seg best for det indre øyet. Glad jeg slipper å være med.
RødRev Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes musikken hennes er grusom, men hvis du og venninnene dine liker den, så blir det vel party
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå