Gå til innhold

er Lady Gaga bra partymusikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny cd til et jentevorspiel til helga..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa! Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pokerface. Lalalala...

Skrevet

pooookerface:P

 

ikke glem alexander rydbaks cd "fairtyale" og da:P KØdd

Skrevet

Beonsy

Beonsey

Beoncè (fikk jernteppe på hvordan skrive navnet hennes her ja..)

 

HUn har jo masse kule sager! Den der HALO er jo kjeeeempe fin da. Har jo en del party musikk hu der dama.

 

OG IKKE MINST! Rhianna! Åh kult

Skrevet

ABBA er bra partymusikk:D

Skrevet

Ja det er det faktisk 15:03 Den mama mia er jo så poppis for tiden

Skrevet

Ja Lady Gaga er konge!

Skrevet

off.... jeg hater gaga... men ser da ut som alle andre gjør det... hihi

Skrevet

Æsj! Det jentepartyet egner seg best for det indre øyet. Glad jeg slipper å være med.

Skrevet

Jeg synes musikken hennes er grusom, men hvis du og venninnene dine liker den, så blir det vel party ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...