Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Min mann er amerikansk, jeg er halvt norsk, halvt kanadisk og vi bor i Sveits.. Venter nå en liten gutt og syntes Hudson er veldig fint- mandig og stødig, og syntes det går på alle språk. Storesøster heter Amber.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Syns det er kjempe fint .Men nå liker jeg amikanske/engelske navn veldig godt da
Tigerpote Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg trodde det var et etternavn? Tenker på Kate Hudson, synes hun har et pent navn da:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Takk for svar! Har falt helt for navnet! Flere meninger? HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Høres ut som et etternavn, hadde jeg vært deg hadde jeg brukt som argument at på norsk betyr det sønn av hud, son of skin. Men men, mange rare navn her i verden, kjedelig om alle hadde hatt fine navn og.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Hvis du har falt helt for navnet og far mener akkurat det samme syns jeg du absolutt du skal gå for det:) Det er viktigere hva dere syns enn alle oss andre her, personlig har jeg ikke noe forhold til navnet så jeg er ikke helt sikker på hva jeg helt syns, men stygt er det ikke^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå