Wishes* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Venter selv på sykmelding fra legen. Klarer ikke å fungere i jobbsammenheng lengre desverre....
The Bad Gal Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg var det hele forrige svangerskap. Hadde jeg vært i jobb hadde jeg blitt det nå også, men jeg er hjemmeværende med ei på 1,5 år, noe jeg ikke kan sykemelde meg for.... Håper det gir seg snart for din del:-)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hei mamsen Jeg var sykemeldt i en mnd, og da var jeg 5- 9 uker på vei. Var så kvalm og uggen at det ligna ikke grisen. Men det kom nesten aldri noe ut, bare kvalm. Og jeg jobber med kjøtt så det sa seg nesten selv hehe. "marinerte" koteletter nei takk
Wishes* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Ja da skjønner jeg godt at du ble kvalm! Håper det gir seg snart...
Bollemagen Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Huff! Jeg ble også sykemeldt pga kvalme og tretthet. Fungerer ikke etter jobb. Har to små som trenger litt omsorg så nå hviler jeg på formiddag. Håper det snart går over med denne trettheten og kvalmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå