Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvordan påvirker den deg? Er den såpass at man blir døsig? Kan man kjøre bil?
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 De er sterke, så sterke at du kan bli kvalm av dem, det ble jeg. Jeg tror det frarådes å kjøre bil; men det gjør det jo med all medisin med rød trekant.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Ja, ikke sant. Men nå skal dem jo gå bort fra den røde trekanten fordi alle må kjenne selv hvordan den virker... så da er det kanskje ikke anbefalt å ta dem før man drar på jobb da hehe
Gjest -<<- Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Har gjort, funket greit på jobb. Tror jeg kunne kjørt bil også, uten at jeg gjorde det. Den jeg gikk på var en depottablett, hvor virkningen spres jevnt utover.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg går på de nå,og jeg merker ingneting.Har gått på skolen med de og kunne fint gått på jobben også.Hadde følt meg ok mtp bilkjøring også,men det begrenser seg selv siden det er ankelen min som er roten til alt vondt:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Okey, takk for svar! Litt usikker på om det er depottab, har ikke sjekke resepten, hehe. Satser på at jobb og pille går bra, småvondt å jobbe med den armen sånn som den er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå