Gå til innhold

Noen som bruker Tramadol?


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvordan påvirker den deg? Er den såpass at man blir døsig? Kan man kjøre bil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

De er sterke, så sterke at du kan bli kvalm av dem, det ble jeg. Jeg tror det frarådes å kjøre bil; men det gjør det jo med all medisin med rød trekant.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant. Men nå skal dem jo gå bort fra den røde trekanten fordi alle må kjenne selv hvordan den virker...

 

så da er det kanskje ikke anbefalt å ta dem før man drar på jobb da :) hehe

Skrevet

Har gjort, funket greit på jobb. Tror jeg kunne kjørt bil også, uten at jeg gjorde det. Den jeg gikk på var en depottablett, hvor virkningen spres jevnt utover.

Skrevet

Jeg går på de nå,og jeg merker ingneting.Har gått på skolen med de og kunne fint gått på jobben også.Hadde følt meg ok mtp bilkjøring også,men det begrenser seg selv siden det er ankelen min som er roten til alt vondt:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Okey, takk for svar! Litt usikker på om det er depottab, har ikke sjekke resepten, hehe.

Satser på at jobb og pille går bra, småvondt å jobbe med den armen sånn som den er nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...