Gå til innhold

syns babyen er så rolig idag..:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de ha rolige perioder ?

Er i uke 33+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De utvikler en slags døgnrytme, så de vil etterhvert ha hvileperioder i lange tider iløpet av dagen. Men i løpet av 3 timer bør du kjenne liv... Om ikke sett deg/legg deg og drikk/spis KALDT og gjerne søtt...

Jeg synes det var kjemperart når den lille i magen begynte med det der, og hadde noen ganger jeg måtte vekke. men nå er det helt vanlig at det er stille en time eller to for så å være liv i en halvtime eller så... Noen ganger lengre andre ganger kortere.

Om du ikke får bevegelse ved kaldt og sukker, er det jo evt å ringe føden å høre om de kan ta en CTG av deg.

Skrevet

Tassen i min mage har vært generelt veldig rolig hele tiden. Noen dager er han mye roligere enn andre. Og noen perioder på dagen er han også roligere enn andre perioder på dagen. Men dette er normalt for han har jeg funnet ut, siden det har vært sånn hele tiden.

F.eks kjenner jeg sjelden bevegelser i magen fra jeg legger meg til å sove til jeg står opp neste dag. Selv om jeg ofte er mye våken på natta. Så jeg satser på han fortsetter denne døgnrytmen etter at han blir født :) Da blir det jo en mønsterbaby som sover hele natta :)

Dersom det er litt for rolig pleier jeg drikke noe kaldt eller spise noe søtt. Cola og sjokolade gjør susen siden harn ikke er vant å få koffein :) Så legger jeg meg ned på sofaen og dulter i magen litt, da våkner han til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...