Gå til innhold

Er så usikker... fortvilt... spent.... HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg gravid... sikkert bare psykisk. Min syklus har variert fra 28-32 dager etter jeg fikk min datter for 3 år siden.

På torsdag... 26 dag i sykluss fikk jeg små blødninger, ikke menstruasjonsblødninger. Dette gav seg på søndag. 29 dag i sykluss.

I går som var 30 dag i sykluss tok jeg en Clear Blue graviditetstest som viste negativt.. Har slått meg til ro med at jeg ikke er gravid, men samtidig har jeg et lite håp... Kan testen ha vist feil??

Ellers har jeg ingen andre symptomer. Litt stikkinginger og litt menssmerter innimellom, men dette er minimalt..

jeg pleier ellers å ha vondt i brystene like før mensen, dette har jeg ikke... blir helt forvirret. Lever i håpet.... Hvar tror DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN?????? Vær så snill... hva tror dere?? jeg blir gaaaal av å tenke. Hvordan kan jeg finne ut av dette??

Skrevet

jeg veit ikke jeg, vil ikke si at du er sikkert gravid heller..... tror du bare burde vente i en uke eller noe, så ta en ny test. har ei venninne som tok en test som ble negativ, så en som bli positiv. så hun ville være sikker, så hun tok en til. den ble oxo neg.... hun ventet en uke, og da var den positivt.... nå er hun 24 uker på vei...... :) veit ikke hvorfor testene "oppførte" seg slik men...

selv om det ikke er lett, så burde du vente i noen dagen, en uke kanskje, og ta en test til... :)

lykke til:)

Skrevet

Beklager å måtte si det, men du er neppe gravid. Du må nok godta at negativ test betyr ikke gravid. I ytterst få tilfeller tar de feil dersom kvinnen produserer hcg sent, men det er sjeldent.

Om en måned sitter du nok på samme viset og funderer... Sånn er det å være prøver... Helt til man får positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...