*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har brukt kanebo lenge, men har lyst å skifte nå. Noe å anbefale for en over 30 med ganske normal hud. Normal til tørr kanskje.
Mille** Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg bruker kremer fra Nr 7 på apoteket. Veldig fornøyd. )
It's all about me Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Bruker Lancom. Husker ikke hva de heter men det iallfall ikke rynkekrem for aldrende hud. Hydro....et eller annet og Night....et eller annet.
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Den beste jeg har brukt er en fra Lancome, heter noe på P..... Det var faktisk en nattkrem jeg brukte på dagen, og huden min ble helt glatt og rolig, ikke rødflammete og nuppete som den brukte å være. Primordale heter den.
MintCondition Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er veldig fornøyd med Clinique sine kremer, og så kjøpte jeg en anti-ageing-sak fra Garnier her sist jeg var for blakk til parfymeri-fjonge kremer, den er også god Huden min er faktisk super nå, glatt og fin, fin farge og knapt noen rynker! Det beste tipset mitt er å være ute hver dag, MED solkrem (evnt. ha faktor i dagkremen, nesten litt uvurderlig det altså), og drikke vann, og vaske fjeset morgen og kveld...
erteposen + 4 Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Jeg brukte kanebo før, men det siste året har jeg brukt e-vitamin serien til bodyshop i kombinasjon med c-vitamin kremen om sommeren. Øyenkrem fra kanebo siden jeg elsker den. Veldig fornøyd.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2009 Flere tips? Vil gjerne se om det er noen kremer som kjøpes av flere.
ScaryMama Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 En super god fra Helena Rubenstein men kommer ikke på navnet i farten! Anti-aldringskrem...
En_av_hver Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Biotherm, Multirecharge. Veldig god og lukter deilig:-)
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har funnet min perfekte krem - Jan Marini...men den koster flesk, så er ikke så ofte jeg tar meg råd til den...men den er KNALLGOD! Fås kjøpt bla på Ellipse-klinikken. Akkurat nå bruker jeg en Biotherm som er oransje på farge med spf 15, den er veldig god...kommer bare ikke på hva den heter. Tror jeg skal prøve den som *Sina* bruker også, No 7, har øyenkremen og den er veldig bra:o)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2009 Tric: ble litt nyskjerrig på denen lancome primordale. For jeg sliter med litt rød hud også. Hva koster denne kremen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå