Gå til innhold

Ha du kjöpt en ring for 38.000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde god råd og i tillegg fikk igjen en god slump med penger på skatten. Jeg har nemlig akkurat kjöpt drömmeringen min, den var satt ned med 50% og hadde altså kostet 76.000,- Jeg har siklet på denne ringen i MANGE år og nå, når den var nedsatt klarte jeg ikke å holde meg mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt selv, siden jeg aldri kjøper ringer til meg selv. Forlovelsesringen fra mannen kostet vel rundt 63 000,-

Har man råd, så har man råd. Det er ikke verre enn at vi kjøper vesker for samme summe. Kjøp med god samvittighet, så lenge du ikke må forsake noe viktig.

Skrevet

Hi her! Nei, forsaker ingenting for dette kjöpet altså. Vi har mye penger og godt betalt jobber begge to!

Skrevet

Nei, ville aldri brukt penger på noe sånt, men jeg er ikke så veldig dill-dall jente heller. Bruker gifteringen min og kun den, liker ikke å gå med ringer egntlig.

Skrevet

Da må det være hærlig å komme over et slikt kupp, særlig om det er noen man har siklet på en stund.

Pass godt på den. Ser det er stor forskjell på mine dyre og billige ringer, de billige de forsvinner rett som det er, de dyre kan jeg ikke ta av uten å legge på en bestem plass. Jeg er så redd de også skal forsvinne, vimsete som jeg er.

Skrevet

Har aldri gjordt det nei, men fikk en ring av mannen min (forlovelsesring) til ca samme summ. Den er helt nydelig.

Kan jeg få se deres?

Skrevet

Jeg er veldig dill-dall jente men hadde aldri brukt så mye på en ring!! syns det er latterlig.

Ingen ser forskjell på en dyr ring og en bling ring fra h&m heller, med mindre man studerer...

Skrevet

hadde ikke kjøpt en så dyr ring til meg selv, synes det er noe mannen kan gjøre:)

Skrevet

hadde jeg ikke måttet forsake noe for og kjøpe den så ja. jeg digger smykker og ringer

Skrevet

Jeg prøver å bli kvitt et disign smykke til den samme prisen, men ser at det ikke er så lett med slike dyre smykker:-(

Siden jeg fikk det av en x så passer det seg liksom ikke:-(

Skrevet

Jeg for min del hadde blitt ganske forbanna på mannen om han kom hjem med noe sånt, hehe... Samme med blomster, parfyme eller smykker. Ville blitt kjempelei meg voer at han i så fall kjente meg så dårlig ;-)

Skrevet

hehe.. Alva du er så vrang :P

hva ønsker du deg av mannen da?

min har vel insett alt at jeg liker smykker og jeg og moren hans satt og diskuterte ringer i evigheter her om dagen... hehe :P

Skrevet

Jeg liker å få klær, eller gavkort i hvertfall på klesbutikker. Kremer og andre produkter som jeg faktisk bruker, en tur ut for å spise eller gå på kino sammen... Jeg er vel mer en slags praktiker når det gjelder gaver. Liker å få ting jeg enten trenger, eller som gjør at vi kan tilbringe tid sammen. For meg er smykker, runger, parfyme og blomster bortkastede penger stort sett. Dvs, smykker bruker jeg litt av, men liker faktisk best slike man får til 50-200 kr på butikker som Glitter ol, og jeg vil velge dem ut selv, ikke få dem! ;-) Siste årene har jeg fått ting jeg trenger, men som han får billigere gjennom jobben, som mobil, bærbar pc osv, supre gaver for min del.

Skrevet

Fy faen, slike innlegg provoserer meg! Du burde brukt pengene på et veldedig formål i stedenfor! Latterlig og toppen av egoisme!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...