Gå til innhold

hva tenker dere om navnet Neleta??


Anbefalte innlegg

Skrevet

..så en film her om dagen, der var det en liten søt jente som hadde dette navnet. Venter en liten jente om 1 uke +/-. og vi syntes da altså at dette navnet var kjempeflott! enige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var spesielt :) liker di litt spesielle navna eg.. Det hørtest ikke helt norskt ut, men ett søtt navn er det jo

Skrevet

Jeg likte det ikke og hvis du f.eks har et vanlig norsk etternavn så blir det jo veldig rart. Neleta Olsen.....

Skrevet

Vi har ikke et typisk norskt etternavn, så det tenker jeg ikke på :0)

 

HI

Skrevet

Jeg har en venninne som heter Neleta Marie. Kjempefint navn!!

Mener hun har sagt det er rundt ti-tolv stk. i landet som heter det.

Skrevet

7 personer i norge har det navnet, ref navnestatistikken til SSB

Skrevet

Jeg liker det ikke, synes det høres ut som en matvare eller noe.

Skrevet

Okey..fælt som folk er negative til litt spesielle navn da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...