Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 ..så en film her om dagen, der var det en liten søt jente som hadde dette navnet. Venter en liten jente om 1 uke +/-. og vi syntes da altså at dette navnet var kjempeflott! enige?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Det var spesielt liker di litt spesielle navna eg.. Det hørtest ikke helt norskt ut, men ett søtt navn er det jo
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg likte det ikke og hvis du f.eks har et vanlig norsk etternavn så blir det jo veldig rart. Neleta Olsen.....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Vi har ikke et typisk norskt etternavn, så det tenker jeg ikke på :0) HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har en venninne som heter Neleta Marie. Kjempefint navn!! Mener hun har sagt det er rundt ti-tolv stk. i landet som heter det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 7 personer i norge har det navnet, ref navnestatistikken til SSB
Groosalugg Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Jeg liker det ikke, synes det høres ut som en matvare eller noe.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Okey..fælt som folk er negative til litt spesielle navn da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå