attpåklattimagen:-) Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Merkelig at det aldri klaffer å 'få det til' på el-dagen.... Hmmmmmmmmmmm... Er redd ikke svømmerne til mannen overlevde de to dagene?????.....
ProsjektBaby Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 He he, det gjenstår å se. Er i samme situasjon som deg. Er usikker på om jeg hadde el på dag 15, 16, 17 eller 18. Siste dag med sex var dag 15. Sliter med det samme som deg. Alltid et eller annet som kommer i veien akkurat rundt el. Jeg hadde IKM i går, men ikke helt stabil syklus. Skal holde deg oppdatert på om det holder å ha sex 2 dager før... ;-) Men de sier jo at de kan overleve inni der opp til 5 døgn...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Samme situasjon her... Pos el-test torsdag 04.06 og fredag 05.06...neg. lørdags formiddag... Hadde sex tirsdag 02.06 og torsdags kveld... Hadde masse el-slim pluss at jeg har prøvd solvipect denne mnd, men er så usikker på om svømmerne kan ha overlevd liksom... Har ikke ikm før 18-19 juni (28 dagers syklus) Når har du ikm attpåklattønskesNÅ)5pp ??
attpåklattimagen:-) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 Takk for superraske svar..) Jeg har IKM mandag 22..... Positiv el-test lørdag og søndag. Negativ el-test i går kveld... Sex på lørdag.... Håper vi fikk det til alle sammen..;o) Vi får holde hverandre oppdatert. Masse lykke til!!!!!
Bumblebeee Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Ja vi får vente i spenning hele gjengen. Jeg hadde pos test søndag og mandag og i dag, tirsdag, var den positiv i morges. Testet kl 12 og da var den negativ. Betyr det at egget løsnet i dag da? Burde vi få til en runde i kveld eller blir det for seint? Hadde sex søndag og mandag, kan jo være det holder
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 attpåklattønskesNÅ)5pp : Ser ut som vi har gjort akkurat det samme denne pp:) Med tanke på sex på første pos.test og ikke noe mer...og tror den varte like lenge hos hos begge:) hehe blir spennende å se hvordan dette går:) Bumlebie: Når testen blir negativ betyr det at egget har sluppet... Kan være lurt å ta en runde til i dag kanskje, men tror nok det skal holde ja:) Lykke til til oss alle:)
attpåklattimagen:-) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 Spennende ja;o) Krysser alt utenom beina jeg....(glis)
klar for 3? Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Jada det holder. Jeg hadde sex 3-4 dager før el og hadde ingen forhåpninger om å bli gravid, men tror dere ikke at spiren satt:)) Nå er jeg 7 uker
attpåklattimagen:-) Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så masse cilleb;o) Da ser jeg plutselig litt lysere på det;;OOO)))))))))))))
ProsjektBaby Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Og jeg har jo foreløpig ikke fått mensen så det er håp i hengende snøre :-)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Såååå godt å høre Nå ble jeg kjempehappy weeeee Nå må vi bare få tiden til å gå jenter...hvordan i all verden skal vi klare det??? huff:(
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Forresten: GRATULERE SÅ MYE CILLEB Håper vi kommer snikende inn på 1.tri alle sammen:)
klar for 3? Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Takk for det. Håper dere kommer snart etter . Det er plass til flere på 1.tri. Jeg kan drysse litt babystøv her for sikkerhets skyld. DRYSSE DRYSSE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå