To på vei! Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvor mye er det vanlig å betale i måneden for dagmamma? Er det en normal timespris/sats som er vanlig å følge?
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg spurte ei som jeg fant gjennom dib, regner ikke med prisen er hemmelig siden jeg ikke sier hva hun har som nick, hun skulle ha 10000,- i mnd for 2 stk med alt inkludert. Snakka med ei venninne som hadde dagmamma, hun tok 8000,- i mnd for 2 stk med alt inkludert. Det var full plass da. Jeg hadde dagmamma til storesøster en periode for ca 3 år siden, hun tok 35 kr i timen, mat utenom frokost inkludert + turer ol. Jeg er ganske glad jeg fant en leilighet i nærheten der jeg bor og har bhg plass og slipper og flytte kan du si =)
Tia med 2 ♀ Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Kommer nok ann på hvor du bor og hvem du treffer på. dagmammar er selvstendig næringsdrivende og det finnes ikke noe faste satser. Man setter summen selv. Men kontantstøtte (om barnet er mellom 1-3) + bhg prisen er vel sånn nogenlunde normalt. så rundt 5000kr mnd her jeg bor vet jeg endel tar 6-7000 kr for plassen. (oslo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå