tvillingmamma med babyimagen Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 nå har jeg hatt hode pine i flere dager, og begynner bli lei. jeg vil ikke spise noen tabletter, for jeg er litt skeptisk til det, men likevel.....huff........trur det må være muskel spenninger, for det er mye å stå i med for tiden , har eksamen på fredag, og gruer meg veldig....muntlig. må vel bare prøve å være litt i ro hjemme og slappe av. er det noen andre som har tips til hva som lindrer hodepine?
npr Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg sliter med mye hodepine. Det hender jeg tar meg en paracet og legger meg nedpå litt. Legen sier at dette er bedre for babyen enn at jeg går og er anspent og har vondt. Babyen påvirkes jo av stresshormoner... Ellers kan du prøve å drikke mye vann, unngå for mye sukker og hvitløk. Massasje av ansiktsmuskulatur/nakke/skuldre kan også hjelpe hvis du tror det er muskelspenninger som forårsaker hodepinen. Den kommende pappaen kan kanskje hjelpe deg med dette:-) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå