Gå til innhold

De prøver å kaste oss ut av hotellrommet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med vondt i magen rett og slett, de påstår vi bare har bestilt rom til i dag, men vi har bekreftelse på at vi har bestilt til i morgen. Sekretæren til mannen min holder visstnok på å diskutere med dem. Skal de kaste meg ut så må de gjøre det med makt altså, for jeg går ingen steder!!! Arghhh.....møkkaplass!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???????????

Skrevet

Kan dere ikke vise bekreftelsen da?

huff hørtes ikke gøy ut! =(

Skrevet

Jeg kom tilbake fra shopping, sliten som fy og gledet meg bare til å sette meg ned litt. Neida, nøkkelkortet funker ikke og vaskedama sier vi skulle reise i dag. Ringer resepsjonen som også sier at vi må ut, har bare bestilt til i dag. Men det er feil. Vi skal på Bruce Springsteen konsert i kveld og har selfølgelig bestilt overnatting til i morgen, ikke min feil at hotellene driver å overbooker! Grrr.....!!

Skrevet

Sekretæren til mannen min har det på mail, regner med hun sender det til hotellet nå.......

Skrevet

Phu, det ordnet seg, men det er sikkert noen andre som da vil stå uten hotellrom i natt. Fader så sint jeg ble, holdt på å få hjerteinfarkt!!

Skrevet

Det var godt at det ordnet seg for dere! =)

Slipper hotellet unda med å overbooke? Eller må de stå til ansvar for ev. andre som har bestillt som nå kommer til dette hotellet og ikke har plass og sove??

Jeg fikk høre en gang at Color Line (og helt sikkert andre selskaper) alltid overbooker antall biler og folk på overfartene pga at det alltid er noen som ikke rekker det eller får sjans til å reise likevel.

Skrevet

Aner ikke. Og som hun så snilt kunne fortelle meg når hun skulle kaste meg ut, det er ingenting ledig i hele byen pga B.S. konserten. Stakkars folk.....

Skrevet

Ja stakkar folk!!

Skrevet

Kose deg på konserten ikveld da:) Det skal nemlig jeg:) :) :) :) :) :) Godt du slapp sove ute inatt iallefall:)

Skrevet

Jepp, skal kose meg max! Synd at været ikke er bedre, men det får man jo ikke gjort stort med. Glad jeg har tak over hodet i natt ja, hehe....kunne blitt kaldt og vått. ;o)

Kos deg du også. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...